Gå til innhold

Medlemsmøte/verkstedkveld Strømmen Bilverksted AS


NLRK avd Øst

Anbefalte innlegg

Christopher: Du trenger ikke ta med projektor, da bruker vi skjermen til Karemort i stedet. Men takk!

 

Karemort: Han skal nok ha litt lyd likevel, men det får vi gjennom HDMI-porten. Regner med at det er innebygde høyttalere i skjermen/TV-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christopher: Du trenger ikke ta med projektor, da bruker vi skjermen til Karemort i stedet. Men takk!

 

Karemort: Han skal nok ha litt lyd likevel, men det får vi gjennom HDMI-porten. Regner med at det er innebygde høyttalere i skjermen/TV-en?

Joda det er nok det, men tar med noe ekstra.

 

Hva skal du spille fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig treff på Strømmen! Måtte dra litt før, dessverre, men tror jeg fikk med meg det meste. Spennende å høre om hvordan Fluid Film-behandling fra Oslo, Buskerud, Vestfold, Grenland og Funderud Antirust gir den norske bilparken "evig liv". Dette virker! :)

 

Takk for deilig burger, Rune!

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre visste jeg ikke at Matti Funderud skulle forelese om Lanolinbehandlingen.

Da hadde jeg tatt med en Defender hvor man kunne få lete etter rust.

4 behandlinger og ingen gamle rustroser er blitt større på alle de årene.

Men ulempen er klissete hender og kjeledress.

Vet hva jeg foretrekker av dette kontra rustsveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere medlemmer( og dere som vil bli det) som kom og gjorde medl.møte til en skikkelig trivelig samling av LR entusiaster.

Og gledelig var det at så mange tok seg en matbit, det lager god stemming.

Det var for såvidt ikkje smuler igjen, så fra grillen kommer ingen klager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, hyggelig. Spennende info fra Funderud også.

Og så var det en ny kar der jeg ikke fikk navnet på. Kjørte en V8 Grand Cherokee tror jeg...., og joda, Jeep er helt innafor det også: :)13521995_10154462629891535_1424066658143593465_n.jpg

Den bilen der savner jeg noe skikkelig.... blush

 

 

 

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, hyggelig. Spennende info fra Funderud også.

Og så var det en ny kar der jeg ikke fikk navnet på. Kjørte en V8 Grand Cherokee tror jeg...., og joda, Jeep er helt innafor det også: :)attachicon.gif13521995_10154462629891535_1424066658143593465_n.jpg

Den bilen der savner jeg noe skikkelig.... blush

 

 

 

 

Hei.

 

Det var nok jeg som var den nye som kjører V8 Grand Cherokee. Navnet mitt er Eirik. Var veldig hyggelig, og ble tatt veldig godt imot. :) Har veldig lyst på en P38 også, så det kommer nok i fremtiden når muligheten kommer. Gleder meg allerede til flere treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Det var nok jeg som var den nye som kjører V8 Grand Cherokee. Navnet mitt er Eirik. Var veldig hyggelig, og ble tatt veldig godt imot. :) Har veldig lyst på en P38 også, så det kommer nok i fremtiden når muligheten kommer. Gleder meg allerede til flere treff. :)

 

Jeg og navn. Syns du sa du hette Trond jeg ... ;)

Uansett - hyggelig å hilse på noen nye. Husk at P38 er ekstremsportvarianten av Landrovereierskap, kun for de mest vågale.

 

Litt som å hoppe i trollveggen med flatskjerm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett dette med navn, jeg er utrolig dårlig med det selv, og glemmer navn mye fortere en jeg liker.

Jeg har lest mye om det som kan gå galt med en P38, og har latt meg skremme vekk flere ganger, men lysten kommer stadig tilbake, og har kunne godt tenkt meg å prøvd en for å se om alt skrytet jeg også har hørt stemmer. Har så langt kommet til at så lenge jeg har en annen bil jeg også kan bruke, så skal jeg tørre å ha en slik bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...