Gå til innhold

2002 Defender DCPU


Trond C

Anbefalte innlegg

Kjapt og kjapt fru Blom; jeg har hatt den ute til to vesentlig høyere prisantydninger uten interesse, og ellers antydet at den skulle selges billigere, uten at noen nappet særlig på kroken. Oppsummert: mange tror de har gull å selge, mange tror det er en dårlig bil fordi bakdørene er rustne, nå er det en hyggelig kar som får seg en ganske så god bil til en ok pris. Uansett - etter nærmere ti år med Defenderen kan jeg konstatere at verditapet er klart mindre enn andre biler, isolert sett, uisolert sett har man snopt en del ikke helt nødvendig utstyr som bør anses som hobbyutgifter blush

 

Forresten - bildet mitt her til venstre er fra Valdresflya 141207 da jeg hentet bilen fra Trondheim, på vei til Bergen :)

Endret av Trond C
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...