Gå til innhold

Min 1975/1993 Range Rover Classic


Rikerud

Anbefalte innlegg

Grattis med en flott bil. Det medfølger et ansvar med disse, det er bevaring. Har nettopp vært over ei uke bortpå køl-holmen og så ikke en eneste sånn bil. Og ja, jeg kjørte m25. Selv ikke der. Disse blir skjeldne og stiger i verdi.

 

Takker, skal bli tatt vare på denne. Er kjøpt og vil bli brukt som entusiastbil som skal brukes og holdes i stand. Blir nok mest brukt på lokale grusveier i området hvor vi har hytte. Er mange mil med fine RR-veier her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine begge 2! Men hva er fellesnevneren mellom AR og LR?

Kjenner mange (inkl. meg selv) som har både LR og AR i stallen (og en og annen Fiat) og alle har et like entusiastisk forhold til begge merkene.

Så "noe" må det jo være? :-)

 

JE

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Her er min Fiat:-)

 

For meg har gamle Fiater, Alfaer, Land Rovere (og spesielt RRC) det der "noe" som gjør at man får et entusastisk forhold til de.

Litt elsk og hat kanskje, feilfrie er de vel neppe noen av de...

 

JE

IMG_1162.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet ikke altså, men tror ville ønsket meg en 1600GTA i garasjen hvis jeg skulle være på selgern.

Alle er de utrolig lekre i designen.

 

 

 

 

Nå tenkte jeg på de Bertone Coupeer som er oppnåelig for vanlig dødelige. Og da glemte jeg 1600GTA. De var vel laget i svært lite antall. 1600 med twin spark. A for allegerita (som betyr "lettet" (for vekt altså) Lurer på om det finnes noe slikt i kongeriket?

 

Selv hadde jeg vært glad og blid om jeg hadde en gammel Lancia Flavia eller Flaminia coupe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes noen originale GTA-bertoner her på bjerget. Men vet det bygges en 1300 GTA jr replica til historisk Racing, og den blir så nær en original man kommer med alle paneler i aluminium og en overdose av synlige popnagler :-)

 

 

 

 

i469654.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Her er min Fiat:-)

 

 

JE

 

850 Sport Coupe ja. Har en sånn stående hjemme også, men den er ikke min. Har den stående lagret for søskenbarnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...
På 15.12.2017 den 16.40, IAS skrev:

E du ut å sætt ut mårfella? 

 

Hehe, nei. Har la opp mårfangstkarieren tidlig. Men har mårfellene liggende ja. ;) 

Bildet er nok tatt på gårdsplassen, eller like ved... En av fordelene med å bo på landet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...