Gå til innhold

Boost alu-felger (evt. med BF Goodrich AT 235/85 R16 dekk)


atau

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

I begynnelsen av april har jeg 4 svarte Boost aluminiumfelger til salgs i Trondheim. De er brukte, men uten skader. Riktige muttere følger med. Dersom noen er interessert, kom med ærlig bud, så blir vi sikkert enige.

 

Hvis ønskelig, kan jeg selge dem med BF Goodrich A/T dekk, 235/85 R16, etter min vurdering med godt over 50% mønster igjen (kanskje en del mer). Alt som i bildet. Ved interesse for felger+dekk, kan de egentlig fås når som helst uten å vente til april. Kom med bud i dette tilfellet også.

 

Andrea

 

p82900081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaa.. det er egentlig felgene jeg er ute etter å selge, siden jeg fikk nye. Hvis noen melder interesse for bare felgene, kan du gjerne få dekkene.

 

Jeg har forresten ikke tenkt å tjene penger på dette og kommer nok til å selge felgene (evt. med dekk) ganske billig. Det er bare å komme med forslag.

 

Jeg vet ikke mye om pris på brukte dekk og felger, men det kan hende at en med greit bud i utgangspunkt på bare dekk (eller felger) kan få meg seg komplett hjul for samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2500 en, 2500 to, 2500 tre! Deal.

Når vil du hente dem? De ligger på dekkhotel på Tempe, og ideelt kan vi møtes der når det passer begge. Hvis det bare passer deg når de er stengt, kan jeg prøve å hente dem på forhånd. Du kan gjerne, men MÅ ikke få dem med en gang for min del (men et par uker før frist for dekkomlegging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...