Gå til innhold

Forumtreff 2017


svesol

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det er flere som har klart det på vanlige dekk, det er en fordel med litt mønster i dekka om det er litt vått eller glatt. 
Mønsterdybden kan ha mer å si, Jeg har lest et sted at for å kjøre utenfor asfalt så er regelen 4mm mønsterdybde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf kjørte opp med D4'n på gatedekk, og uten å tappe luft. Eneste som stoppet ham et øyeblikk, var en stor stein som stakk rett mot forhjulet. Men den var enkel å passere da den var avdekket.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAja... håper bare eg rekker hem fra Nordsjøen før helga. 

Turen har jo dradd ut en uke xtra ..... 

 

Om ikke, så blir det en ledig hytte :-) 

 

Ingen kjøring? 

Er det ikke noen fjellveier oppi der, man kan  kjøre tur på alternativt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar :) Er det noen som har kjørt Norefjellveien i år ?`Vurderer å kjøre Noresund, over Norefjell til Eggedal, og over fjellet fra Haglebu til Rødberg.

Mulig vi har to ledige plasser i hytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke verkstedet ringer meg med gode nyheter og jeg klarer å oppdrive en fremre drivaksel til "Henrik Lefender" i løpet av i dag eller i morgen er det overhengende fare for at vi ikke kommer. Det er virkelig på tide at jeg har en reserve bil stående

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke ferdig min P38 :(, og RRC er fortsatt for tørst med 3.9L /10km så det blir en av backup bilene, Disco 1 blush
Seriebilen er heller ikke klar :( 
så 2017 er året da Land Roverene ikke vil på Forumtreffet ? :blink:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alvegg skrev:

Om ikke verkstedet ringer meg med gode nyheter og jeg klarer å oppdrive en fremre drivaksel til "Henrik Lefender" i løpet av i dag eller i morgen er det overhengende fare for at vi ikke kommer. Det er virkelig på tide at jeg har en reserve bil stående

 

Jammen, det er da bare å sitte på med meg. Eller er det å synke for dypt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, hahaug skrev:

Flere på rekke og rad som ikke kommer???:huh:

Vi er ihvertfall tre biler som setter kursen fra Bergen tidlig formiddag:D

 

Skulle hengt meg på jeg også, men lite tid og P38 som ikke er langtur klar gjør at jeg får ta det igjen :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alvegg skrev:

Om ikke verkstedet ringer meg med gode nyheter og jeg klarer å oppdrive en fremre drivaksel til "Henrik Lefender" i løpet av i dag eller i morgen er det overhengende fare for at vi ikke kommer. Det er virkelig på tide at jeg har en reserve bil stående

Kan du ikke bare kjøre i bakhjulstrekk, selv om det suger like mye som skattetrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ihvertfall på lørdag.Får se om det blir overnatting.Mulig Gamle G tar turen over da det er enklest for å ha noe å sove i.Kæmpen har ikke kommet ut av vinterlagring ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Alvegg skrev:

Om ikke verkstedet ringer meg med gode nyheter og jeg klarer å oppdrive en fremre drivaksel til "Henrik Lefender" i løpet av i dag eller i morgen er det overhengende fare for at vi ikke kommer. Det er virkelig på tide at jeg har en reserve bil stående

 

Jeg har en mellomaksel på Defenderen min i garasjen du kunne lånt @Alvegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no begynt å pakke bilen... Blir full bil, så må dra med en henger med alt stæsjet til tur gjengen... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kes skrev:

 

Jeg har en mellomaksel på Defenderen min i garasjen du kunne lånt @Alvegg

Takk for tilbudet, men har vært hos vår alles kjære delepusher EWS som selvsagt hadde på lager. Hentet etter stengetid så helt gull det også. Krysser jeg fingrene for at den lar seg montere kjapt i morgen så jeg slipper å synke dypt ned i setene på Landreas sin " konebil oslovest" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...