Gå til innhold

Prosjekt -73 Range Rover


smh

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Har nå startet lakkering av utvendige paneler, det blir greit å få de montert tilbake på bilen.

SAM_5057.JPG

Har også montert tlbake seter etter at sete trekkene er vasket og skaien er lakkert.

SAM_5060.JPG

SAM_5058.JPG

SAM_5064.JPG

Har også tilpasset teppet over girkassetunnelen, skulle ha vært litt mer bronsefarget men det er vanskelig å få tak på helt riktig teppe.

SAM_5061.JPG

Endret av smh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her kommer en liten oppdatering i bilder.

Har inntrykk av alt av paneler har forandret fasong og størrelse siden demontering  føler at det  ikke mye som er bolt on:)

Mangler kun noen små ting som er i bestilling samt  gummilstene til siderutene., regner dermed å være klar til sommeren og båtsessongen . Må jo ha noe staselig å trekke båten med.

 

SAM_5114.JPG

 

SAM_5121.JPG

SAM_5124.JPG

SAM_5123.JPG

SAM_5122.JPG

SAM_5120.JPG

SAM_5119.JPG

SAM_5118.JPG

SAM_5117.JPG

SAM_5116.JPG

SAM_5115.JPG

 

SAM_5113.JPG

 

Tror den vil gjøre seg  bra bak Range Rover'n

20160714_135158.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo topp ut dette. Har du lakkert opp bakplatene på forseter? Og teppet over gearkasse, laget det selv? Mangler selv det meste av tepper.Vurderer å bestille fra Rimmer bros , men er usikker på hvordan de settene de selger er. Fant forøvrig teppet over gearkassa NOS hos Kingsley cars , men 38000kr synest jeg er i overkant:wacko:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RR-CLASSIC skrev:

Ser jo topp ut dette. Har du lakkert opp bakplatene på forseter? Og teppet over gearkasse, laget det selv? Mangler selv det meste av tepper.Vurderer å bestille fra Rimmer bros , men er usikker på hvordan de settene de selger er. Fant forøvrig teppet over gearkassa NOS hos Kingsley cars , men 38000kr synest jeg er i overkant:wacko:.

 

Ja har lakkert både bakplatene og vinylen på setetrekkene, brukte SEM color coat.,de har en farge som heter palomino. Vet ikke om denne er å få kjøpt i Norge ,jeg bestilte den igjennom lakkforhandleren som jeg bruker i Finland https://www.billackering.eu/ .

Kjøpte teppe hos https://www.woolies-trim.co.uk  kunne ha tenkt meg det litt mer gyllent, men dette var det nærmeste jeg kom, har også kjøpt stoff til taket og vinyl til sidepanelene hos de.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...