Gå til innhold

Første LR, P38


Agrostar

Anbefalte innlegg

Korleis merkar ein forskjell på om det er simmeringen i pumpa, eller at dieselen renn tilbake til tanken? Hadde vore knall om det gjekk ann å køyre pumpa i tanken med nanocom, da kunne ein testa litt lettare. Har uansett skrudd bilen heilt isammen igjen idag, Hatt på nytt filter for girkassen og ny olje. Tok ein prøvetur på ein time, for det meste utafor vegen. Køyrde faktisk opp på toppen av eit sandtak der kun traktor med 4 kjettingar hadde vore før og glatta til vegen. Antispinn kobla sovidt inn to gonger, heilt rått tykte eg med tanke på at det er piggfrie dekk ifra 08! Merka 2 gonger at motoren hadde kutt, men ingenting meir. Og det at eg tok vekk åndinga ifra toppdekslet, og silikon på alle røyrskøytar ser ut til å ha gjort susen med oljelekkasjen. Ser ingenting rundt turboen no ihvertfall, og ikkje blei det svart på sida av motoren. So køyrde bilen til ein verkstad idag som skal ta etterkontroll i morgo, håpar på det beste.

 

2017-03-05 11.50.40.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Pen bil, men du mangler disse ( som så mange andre )

 

ff003911.jpg

 

Please, kjøp og monter synes det er litt "huff" når disse fine bilene kjører rundt uten disse ;) .

 

Mvh Brage

 

 

 

Det er det minste problemet å få til, eg er einig med deg ;)

 

 

2017-03-06 16.48.20.jpg

Men idag blei det kake! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk so mykje folkens :D Kjekt at folk er innpå og ser. Fekk ordna med forsikring, omregistering og bestilt skilt idag, reknar med skilta er komne til helga. Etter mykje fundering av kva eg skal gjere med radioen, da eg ønskjer blåtann, enda eg opp med det nesten billigaste: Tiny Audio C5. Var meint å bytte spelar, men da måtte eg ha funne ein med forsterkarutgang, ikkje "vanlig", og da ville rattet slutta å funke og muligens navigasjon? Såg på grom, men den støtta ikkje komboen cd og navigasjon. Fekk montert det halvvegs og det funka no greit, litt støy radiostøy på halve volum, men det kan eg leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke du skal ta å sjekke hele ledningsnettet ditt nå?

 

Du har krypstrøm, komme og gå feil på motor og en generator som har pakket sammen.

 

Det høres ut som du har en skade på ledningsnettet ditt som ligger til jord og flyter seg til og fra ettersom bilen flytter på seg.

Kan være så teit dom noe isolasjon som har smeltet ett sted og ledninger ligger sammen eller overslag i en kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte straumtrekket ifra batteriet før eg plukka ut dynamoen. 1,3A og etter 2,5min var det 23mA. Etter det eg har lest i boka so er det akkuratt etter oppskrifta. Plukka ut dynamoen og fann grunnen til at eg ikkje fekk ut børstane sist eg prøvde. Som på bildet over so er det ein liten tredje skrue som held den også... <_< Men det var ihvertfall ingenting igjen av børstane, biltema i Sogndal hadde dei sjølsagt ikkje på lager, men eg har fått ein til å handle i Førde for meg. So når dynamoen blir sett isammen igjen skal straumtrekket ifra batteriet sjekkast opp igjen. Om det fortsatt ligg på 23mA so kan me friskmelde både krypstraum og dynamo, da er det anten Becm som driv å vaknar igjen av forstyrrelsar eller batteriet som har ei defekt celle. Har straumtrekket auka med nye børstar so er det noko gale med dynamoen.

 

Skal nemnast at eg var ute å køyrde fredag, etter ein halv time slo motoren seg heilt vrang. Begynte å kutte i fart, og begynte klakke. Etter å ha stått i 10min og prøvd å få kontakt med ecu gav eg opp å begynte å køyre igjen. Da forsvann feila og kom ikkje att på halvtimen heimatt. Var ute igjen om kvelden på byen og køyrde i 5t utan ein einaste feil! Det kan jo vere ledningsnettet, men det er jo like periodisk som måneformørkelsen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny regulator gjekk jo veldig bra... Starta opp bilen og stod alternator fault. Gav nett gass og da forsvann det. Målte spenninga til 13v på batteriet og satte multimeteret so eg såg det innanifra. Litt meir turtall gav 14v, før den begynte jukse ned i 13 og opp i 14. Før det blei 12,5v og alternator fault... Måler 12,5v på B+ tilkoblingen, og 1,5v på D+. So da rauk Førdeturen på torsdag :(

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agro

 

Kjøp en ny dynamo fra ett firma som selger Lr deler, her hjemme eller fra UK. Så slipper du å bruke tid og unødvendige penger på sånt som ikke fører frem.

Vær oppmerksom på å få den rette kapasiteten på dynamoen til din bil, de er levert i mange kapasiteter fra ca 100 - 150 amp

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny overhalt dynamo gjorde susen :) Fekk og ny gps einheit ifra Usa, denne skulle passe til P38, men kom ifra ein 2002 modell. La merke til at ein liten ledning som var merka gps var klipt på baksida, og når navigasjonen er igang får eg brukt hjulet, men ikkje andre knappar enn mute. Kan den komme ifra L322?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den var nok til P38, var berre knappane i bilen min som eg måtte trykke hardt på :) Las på engelsk side at når ein kjøpte MK3 gps so måtte gps antenna rett på einheiten istadenfor via mottakaren, det var da eg fann ut at nokon har knekt av antennekontakten på den einheiten som eg kjøpte... Prøvde å lodde over kontakten ifra den gamle mottakaren, men fekk det ikkje til. Har bestilt ein del som eg håpar funkar, for no meinar gps at eg er i Amerika fortsatt.

 

2017-03-26 14.41.52.jpg

 

2017-03-26 12.41.42.jpg

Var ein tur til Voss, og da løsna begge skruane som held egr røyret fast i delen på innsuget. Var slutt på gjengene i egr blendingen eg kjøpte, so da blei det billigversjonen. Men det ser ut til å funke topp, ikkje ein lyd.

 

 

2017-03-26 12.45.54.jpg

 

2017-03-26 13.11.53.jpg

 

2017-03-26 13.12.12.jpg

 

Hadde ut ecu og opna den opp. Tok elektrorens på alt inni, kontaktane og pluggen i bilen. Bilen funka heilt fint i ei veke etterpå, men so fekk den ei feilbye igjen på laurdag i 10min, so var alt fint igjen. Hjernen er ihvertfall chippa, sånn som eg har mistenkt før :D

 

 

No har eg bestilt deler både ifra Paddocks, Rimmer Bros og Island 4x4. Innpakkingen har berre blitt verre og verre, hos 4x4 so såg det ut som dei hadde kasta delene i ei øskje og berre sendt det avgårde... Men det er dei to siste som virkar til å ha best utvalg på deler. På pakken som kom ifra 4x4 so var det blant anna akkumulator for brems, caliper venstre bak, viskarblad frontlykter og bakrute, gassdempar til midtkonsoll, gassdemperar til bakluke sidan dei som stod på ifra Biltema var knall harde.

 

2017-04-01 09.43.59.jpg

Etter bytte av akkumulatoren so går ikkje pumpa for kvar gong eg bremsar, kan gå 3-4 gonger før den kjem på. Men ved kvar oppstart etter å ha vore stoppa i 10-15min so startar den og går ei lita stund, og verkar til å gå litt innimellom ellers og. Ihvertfall bedre enn kva det var før.

 

2017-04-01 11.17.12.jpg

 

Fann ut idag at han som eigde bilen ifra 05-15 som eg har nevnt og pratt med før, er ein av konserndirektørane i eit større firma her i landet, nemleg det eg jobbar for og :lol: Kor stor er verden eigentleg. Han skulle til Sogn i påsken, so håpar å få til eit lite treff da.

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

2017-04-12 16.28.11.jpg

 

2017-04-12 17.00.08.jpg

 

2017-04-12 17.00.26.jpg

Har skjedd litt her ihvertfall, prøvde ei stund å få liv igjen i gps. Fekk tak i ein annan gps mottaker, men har fortsatt ikkje gps signal. So veit ikkje heilt kor feilen kan vere? Ser ut som eg ikkje har kontakt med mottakaren sidan det står kun 0 på versjon?

 

Fekk forøvrig treft i påsken han som hadde bilen i 10år og fekk gjort både bytte av karosseri og motor. Utruleg hyggeg kar og me stod å pratte i nesten ein time :)

 

 

2017-04-27 18.50.28.jpg

 

2017-04-27 18.53.03.jpg

Hadde 4 dekk som eg kjøpte feil til gamlingen i fjor, Cooper piggdekk utan pigg. So eg la om dei sjøl og skal bruke som sommarhjul. Måtte jo ta ein liten prøvetur. Den siste kneiken er bratt og laust underlag.

 

2017-04-30 12.15.27.jpg

Skulle det stått noko fornuftig på air temperature? Er inne i nanocom no under motor meinar eg.

 

Ellers so køyrde eg tur-retur Bergen laurdagen. Alt gjekk heilt fint til eg begynte å nærme meg heime, da begynte girkassen å gire litt hardt tykte eg. Dagen etterpå so rusa den litt kvar gong den girde opp. Tappa av oljen og den var mørkebrun, lukta ildt og heilt sølvfarga. Hadde på nye 5l og kassen kom seg noko, men girar hardt oppover og skikkeleg hardt nedover. Skal prøve å bytte olje ein gong til, men er vel berre til å finne ein ZF4HP24 først som sist. Nokon som har ein for salg?

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttemperaturen din er iaf på tur. Min viser lav, fin temperatur etter at jeg vasket og dullet skikkelig med ic. Tror jeg bruker ligge på rundt 25-40grader ( pluss altså ) med et snitt på rundt 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttemperaturen din er iaf på tur. Min viser lav, fin temperatur etter at jeg vasket og dullet skikkelig med ic. Tror jeg bruker ligge på rundt 25-40grader ( pluss altså ) med et snitt på rundt 35.

 

Kvar sit den følaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kvar sit den følaren?

 

Mener den sitter i innsugs plenum etter IC. Måler samme temperatur som deg på min, men har bestilt ny sensor fra Island4x4 nå så blir vel å bytte den ut i neste uke engang for å se om det hjelper. Har ikke letet etter sensoren selv på bilen, men den kostet en 50lapp så jeg bestilte like godt en ny siden jeg husket å ha sett at denne viste -30 grader.

 

Her står det litt om problemer når man bytter olje og filter på en autolat som har hatt samme olje altfor lenge. Har lest om flere på P38 som har fått problemer etter bytte så det er nok ingen tilfeldighet. Jeg skal gjøre bytte på min også i løpet av neste uke. Kommer sikkert til å angre som en hund når det skjer meg også men :D Lurer på en taktikk med å skifter olje + filter for så å kjøre litt før jeg tapper av og tar nytt skifte. Har bestilt meg et sett nummer to med filter siden de var omtrent gratis og det går vel bare med 4-5 liter olje så det er ikke krise dyrt om det kan forhindre fusking i kassa etter bytte. Passer 24 kassa rett over? Er ikke det den som sto på V8? Den har vel annen stall speed på converter sikkert siden det er bensiner?

 

"We have noticed many customers reporting this fault starting a few days after an oil and filter change and after researching this using our experience and the expertise of others in the trade we have come to the conclusion that as ATF oil is a detergent type oil, when the oil is changed this will dislodge and stir up settled debris in the autobox which in turn jams the governor valve. In light of this although it sounds controversial it is debateable if changing the oil and filter is a good idea, some say if the box it going to fail it will fail if the oil is good or bad and their advice is leave it alone. I am still undecided but the truth is I get a lot of calls from customers thinking they are looking after the autobox by servicing it and a few days later this fault occurs."

 

Kilde:

http://blog.paddockspares.com/zf-4hp22-automatic-gearbox-frequently-asked-questions/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las litt på det, og dei som er so nye at dei har EGR, dei har ikkje temperaturfølar på inntaket. Dei brukar MAF sensoren som er ved filteret istadenfor. Spørsmålet er da om MAF sensoren er defekt, eller om det ikkje er muleg å lese ut tempen på samme måte som dei som har temp sensoren frittståande?

 

Eg finn det litt rart at ei kasse som gira heilt nydleg mjukt og fint, plutseleg skal bli vrak etter ein langtur. Det kan jo vere so enkelt som at den nye oljen har løyst opp driten og fått det inn i ventilpakka. Men eg veit at chippa 2,5 har drept 22 kassen før. Blir sagt at det er nesten like mykje moment i den som 4,6. 24 kassa skal passe beint over solenge ein får tak i ei med 065 på skiltet. Da flytter ein over dieselhuset og convertaren, Ashcroft Transmissions har gjort dette før og bekrefta det på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...