Gå til innhold

Første LR, P38


Agrostar

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Da var fluid film påført i omtrent alle krokar eg kunne sjå. Utruleg fint middel å jobbe med når ein fekk varma det opp, dreiv jo på utan hanskar eller vernebriller. So no luktar både bilen og eg litt :P Hadde inni ramma og alt under ein kveld, og tok ein gong til under kvelden etterpå. Gjekk med 10l faktisk, og eg såg nokon plassar kor det hadde trekt inn i stålet og var blitt tørt igjen utapå den andre kvelden.

 

IMG_20171017_181019.jpg

 

IMG_20171017_181035.jpg

 

IMG_20171019_182647.jpg

 

IMG_20171019_182639.jpg

 

 

IMG_20171020_191021.jpg

Bytta bremseklossar begge sider bak, det var kanskje på tide. Ser eg på sikt må bytte caliper venstre framme pga heng og begge skiver framme pga kast.

 

Flytta nett bilen litt forrige veke, og laurdag var eg på liten tur utan problem. Søndag så begynte motoren å kødde igjen, akkuratt samme som før. Stoppa bilen, kobla ifra og til motorhjernen, heilt fin den dagen. Mandag køyrde eg til Førde utan problem, når eg skulle reise så begynte den å kødde igjen i halvt minutt ogso var den heilt fin. Igår når eg skulle til Førde igjen kom eg 1mil før det var kødd og motoren stoppa. Startar med eingong som vanleg og kom meg ut på ei lomme. Kobla ifra hjernen og til igjen, starta og gjekk fint i 10sekund før den stoppa. Kobla ifra og til ein gong til, da funka den fint i heile går. Enn kor ustabilt det virkar til å vere, so har eg ihvertfall nesten lokalisert feilen så det er råd å hjelpe seg! Kjem til å skaffe meg ein annan hjerne for å sjå om det er den eller kontakten som er problemet. Bilen funkar ellers fint, og går bra opp til 120-140  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...