Gå til innhold

Noen som kjenner denne eller har sett på den?


Krukhaug77

Anbefalte innlegg

Bil 1: Jeg var i kontakt med eier for å få bilder av dører og understell. De bildene som kom som svar (på finn) viser ingen betydelige rustangrep. Bakseter medfølger visstnok ikke.

 

Bil nr 2 det linkes til starta med frisk pris på finn.no (rundt 270?), ramla fort ned til rundt 220, og videre ned til nåværende pris. Bilen ser veldig fin ut på bildene. Et av bildene viser litt rust på dør, men ikke mer enn normalt for biltypen.

 

Begge bilene virker å være påspandert mye reparasjon relativt nylig. Jeg synes at den blå er ultra-sexy med så flott karrosseri og hvite skilter :)

 

(Alle betraktninger basert på finn-annonsene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil 1: Jeg var i kontakt med eier for å få bilder av dører og understell. De bildene som kom som svar (på finn) viser ingen betydelige rustangrep. Bakseter medfølger visstnok ikke.

 

Bil nr 2 det linkes til starta med frisk pris på finn.no (rundt 270?), ramla fort ned til rundt 220, og videre ned til nåværende pris. Bilen ser veldig fin ut på bildene. Et av bildene viser litt rust på dør, men ikke mer enn normalt for biltypen.

 

Begge bilene virker å være påspandert mye reparasjon relativt nylig. Jeg synes at den blå er ultra-sexy med så flott karrosseri og hvite skilter :)

 

(Alle betraktninger basert på finn-annonsene)

 

Vurderer ein tur for å se på den blå, bil nr 2.

Virker vanvittig mye å legge ut 150 store på eit år...pleier det vera eit godt eller dårlig teikn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...