Gå til innhold

Kaffetreffene for NLRK avd Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vet jeg er veldig langt unna torsdagen i en retning og fryktelig nært andre veien. Men undertegnede er å finne i Tromsø by og telegrafbukta i ettermiddag og kveld tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.jpg
denne bilen.

Gå igjennom bomen og første til høyre. Sitter der å nyter utsikten og kaffe. ( ta med egen kopp om du vil ta turen)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Endret av Adventure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så endel fiskere vandre forbi de dagene jeg lå på campingplass.

La ikke merke til fangst på noen av dem. Regner med den ville bli holdt lett synlig for alle å se....

Vurderte alvorlig å kjøpe storfisk i butikken , slenge den på ryggen og vandre rundt på plassen med en kjepp og litt hyssing.:P

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 17.31, Ranger skrev:

Hei. Fikk du besøk i Telegrafbukta? Vi er kommet hjem i dag.

Møtte vi deg nord for Setermoen? Korrekt hilsing fra begge parter :P

Nei kom ingen innom der gitt fra NLRK Nord men traff på noen venner og en som har kjøpt seg en Defender DCPU som står i mellomvegen. Thomas tror jeg han het. Vi kjørte til Lyngen i går så vet ikke om det var meg du møte. Traff en kar med D3/D4 med henger i dag 14.7 på lyngen. Flink å hilse var han

23 timer siden, gautes skrev:

Så endel fiskere vandre forbi de dagene jeg lå på campingplass.

La ikke merke til fangst på noen av dem. Regner med den ville bli holdt lett synlig for alle å se....

Vurderte alvorlig å kjøpe storfisk i butikken , slenge den på ryggen og vandre rundt på plassen med en kjepp og litt hyssing.:P

Hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei folkens.
Vi har pga Covid-19 ikke hatt kaffetreff i Bjerkvik siden februar.
Nå er det fortsatt vanskelig dette, men jeg tenker, at hvis vi treffes hjemme hos meg, i "flerbrukshallen" min, så skal vi kunne møtes.
Vi innordner oss ihht gjeldende regler, så må vi vel få til dette???

Æ fyrer bålpanna, med noe sjølfanga surved, kjøre glisa ut av flerbrukshallen, koke noe bekksvart kaffe, sett frem sprit, te utvortes bruk!!!, notere ned nr og navn på de sakkalavan som møte opp, og så møtes vi heime hos meg(og ho Monica å sjø) på Braate i Gratangen, og lyg, så vi trur det sjøl...førstkommende lørdag fra kl 14.00 og utover.
Ta på/med gode klær, og nå å sætt ræva de på, så træffes vi igjen....
Prøv å bestil litt go vær å, den som måtte ha goe kontakter

Vel møtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...