Gå til innhold

Har fått noen feil:)


SondreG

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var ute med min p38 på tirdag kveld en tur og parkerte ved butikken, skulle låse bilen da RF mottakern ikke ville fungere lenger. Låste med nøkkel og alle dørene ble låst. Kom hjem, parkerte og prøvde knappen på nytt men ingen respons. Tenkte egentlig ikke noe særlig mer på det siden det er helt ok for meg å bruke nøkkelen i døra for å låse opp. sist jeg hadde den på verksted isolerte mekanikern mottakeren med sølvfoilie slik at den ikke skulle ta imot noe forstyrelser fra andre sendere noe som gjør at jeg må helt ved siden av RF-mottakeren for at den skulle fungere. Uansett klarer jeg meg fint uten bruk av fjernstyrt sentrallås.

 

Går det greit å bare koble av RF mottakern og fjerne den, eller vil dette gi meg noen andre problemer? Vil man forsatt kunne bruke nøkkelen i døra og låse opp alle dørene?

 

Mitt andre problem kom i dag da jeg skulle starte opp og batteriet var flatt. Brukte startkabler for å starte, vet ikke om dette var riktig å gjøre. Måtte bruke EKA og jeg fikk start på den, fikk så EAS varsel lys i display og en beskjed om ikke å kjøre fortere en 55 km/t og

alle lysene på høydevelgeren lyser.

 

 

Noen som har noen tips som kan hjelpe meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan koble fra RFmottakeren om du ønsker det.

Det er helt ufarlig å bruke startkabler på RRp38, men anbefaler slike kabler med vern. Koble iht bruker manualen og det skal gå helt fint.

( er både beskrevet og illustrert der )

 

Du må nok ha diagnose eller EAS kicker for å få bilen opp igjen, deretter må du finne feilen som gjorde at EAS la seg ned, og fikse det.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...