Gå til innhold

Disco 3 TD6 HSE - 2005 - Nav/Infoskjerm - var de levert uten?


AndersO

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en 2005 disco3 TD6 HSE på hånden, men ser at den ikke har nav-skjerm/drivers info display (Den som skal stå over radioen). Han som selger har satt inn en TomTom, som sikkert funker greit, men den skjermen brukes jo til mer enn navigasjon? (eller er diagnostisering, status mm ekstrautstyr som ikke er montert?)

 

Noen som kan opplyse meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) ...men hva er PP?

Der er premium radio - med Harman Kardon lyd. I disse DABtider er det bare CD'n som er brukanes til noe (Her i Nordland har vi jo stengt FM...) - Så ja - Og jeg kan ikke huske sist jag satte inn en CD sist... Her kunne jeg godt ha tenkt meg å røske ut/bytte med noe som funker - Bluetooth, Navigasjon, USB, DAB+ osv. Har du sett noe som kan anbefales?

 

Det jeg kunne tenke meg til med den skjermen var mest å se 4x4-infoen og få opp diagnostisering/status, (Den "hemmelige" skjermen) som jeg ser masse Utubetips på hvordan du skal få frem. Ser at denne skjermen ikke er så kostbar å få tak i, men her må kanskje være noe mer i mellom den og infoen den skal vise - CAN-bus interface, GPS-modul (som jeg ser pleier være under setet, osv). Disse tingene står vel ikke bare og slenger ubrukt rundt om i bilen.

 

Så vidt jeg kan se, er det som vises på skjermen der ("Driver information system" i håndboka) 4x4 og compass view i tillegg til navigasjonen. Hvor ligger den softwaren? Lastes den fra CD'n? USB? Chip?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...