Gå til innhold

Discover2 2003mod pris?


torasmu

Anbefalte innlegg

Hei Dere!

 

Har en Disco2 som jeg nå etter mange år tenker kvitte meg med. Vanskelig å tippe pris da jeg ikke finner lignende på Finn. Noen som har noen tanker om det?

 

TD5 2005mod. Sølv Met. Gått straks 250 000km. Skiftet olje hver 10k begge filtre samt flushet girkasse jevnlig. Sorte skinnseter følger med. Kun vært kjørt som varebil.

 

Forlenget takrails, DAB radio, handsfree, nye belger, tectyl og detec for å nevne noe:-)

 

Mvh

 

Tom R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett biler med omtrent samme årgang og km annonsert for alt fra 10.000,- til 100.000,-.

Rust,vedlikehold , teknisk tilstand og kjøpers hast med ny bil bestemmer prisen mer enn år og km,synes jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det facelift, ligger de fleste mellom 80-120k.

Har sett høyere og lavere annonserte priser.

Hva de går for derimot, tør jeg ikke gjette.

Er ramme uten rust har du et godt utgangspunkt for salg.

5 bakseter er et pluss, men kan godt medfølge løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gaute, men D2a bør generelt hente litt ekstra.

 

Er jo en helt annen bil...

 

I høve til ein -99 er det jo litt som er ulikt, men kor mykje er det som skiller på den første D2 med nyefronten og ein som rulla ut frå fabrikken dagen før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer enn jeg var klar over.

 

Oppgradert elektronikk, annen støyisolering, annen stopping i seter, annet dashboard, oppgradert styring av hdc og tc systemet, annen motorstyring + + +

 

D2a har andre dempere også, av noen grunn jeg ikke kjenner til. Andre delenummer iaf...

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell mellom 02 og 03 som står her, mer spenst og mer komfort i den nyeste, omtrent lik kjørelengde.

Har valgt å tillegge tidligere eiere forskjell i antall feil som dukker opp.

Ut fra hvordan du beskriver bilen, ligger du i det øvre skiktet jeg nevnte +

Sjekk gjerne finn litt før du legger ut din.

Savner tidsur og styring av original kupevifte på Webastopakka på den nyeste, dog...

Om bilen din er uten de to store hullene i taket, blir det gjerne oppfattet som positivt ;)

Endret av tnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...