Gå til innhold

Godt nytt år!


trondshj

Anbefalte innlegg

Litt i forkant her, men godt nytt år ønskes alle andre produkter fra Sollihull, hilsen en FL2 og en D4 i Østfold (med eiere).

 

Måtte 2017 bringe et bilhold uten store problemer, og mange flotte turer og eventyr for både kjøretøy og sjåfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ådalen ja... Vært mye der på alt fra fest til elgjakt. Og en gang måtte min daværende Nissan Pathfinder først gi starthjelp til en RRC på Hallingby (etter at en Opel hadde dødd i forsøket med å gi starthjelp), og litt etter det døde nevnte RRC i Hønefoss, så jeg måtte taue den derfra og hjem, et lite stykke nord for Kongsstrømmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, ja.

 

Hm. Med litt flaks blir 2017 året der jeg ender opp med en grønn oval i grillen. Skal dog være smart nok til ikke å gjøre det til et nyttårsforsett - det er ryddet plass på låven, jeg har alt verktøyet man rimeligvis kunne forventes å trenge enten hjemme eller på jobb...

 

Sukk. Kanskje jeg /burde/ gjøre forsett av det...

 

Uansett - godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...