Gå til innhold

Island-4x4


SimenMS

Anbefalte innlegg

De er hyggelig på tlf, min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart. Bestilte varer derfra den 7.3. Hadde noen spørsmål - fikk svar på e-post dagen etter. Varene (24 kg) 2 kolli, ble sendt den 9.3 med Fedex. Fikk mld i dag 14.3 fra Posten varene nå var på vei ut med budbil til meg i morgen. En uke fra en bestiller til pakka er på døra er bra syntes nå jeg. Leit å høre andre har dårlige erfaringer med Island4x4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ingen dårlige erfaringer men Island 4x4.......god service både på mail og telefon, rask levering og de kontakter meg hvis deler på bestillingen min ikke korresponderer med hverandre.

Det er bestillt mye de senere år..................Tommel opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09/03/2017 - Order Received
09/03/2017 - Processing
14/03/2017 - Dispatched

 

nå i Fedex klamme hender med planlgt levering mandag.

 

 

Men det er jo sånn da at vi alle er happy når alt går greit; det er når ting skjærer seg at en ser hvem som er "de gode". Men så langt 100% suksessrate hos Island4x4 for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte endel varer og betalte via Pay Pal. Det skjedde en feil, de mottok pengene men ordren gikk ikke gjennom. På mail bekreftet de dette og sa de skulle returnere beløpet. Jeg bestilte da varene en gang til og betalte med kort, fikk varene etter kort tid, men pengene kom ikke. Etter en måned med utallige mail og telefoner kjørte jeg sak gjennom Pay Pal systemet. Da fikk jeg pengene, men aldri noe svar eller unnskyldning.

 

Aldri mer Island 4x4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier?

Stort sett bare problemer når det skal handles fra 'øya' ,eller?

Men, det e jo en grunn til at jeg kjøper mine deler hos våre norske leverandører.

Det skulle flere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier?

Stort sett bare problemer når det skal handles fra 'øya' ,eller?

Men, det e jo en grunn til at jeg kjøper mine deler hos våre norske leverandører.

Det skulle flere prøvd?

 

Pardon me, men har du et mindreverdighetskompleks ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig for jeg har aldri hatt problemer med å bestille fra UK, uansett firma.

Men å bestille via norske leverandører virker for meg håpløst. Det er visst veldig

vanskelig for meg å bli kunde siden jeg veldig skjeldent får svar på mine

henvendelser. Og når jeg får svar pleier jeg å ha gitt opp og bestillt fra UK

uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer til de hver gang jeg bestiller noe nå, og de er hyggelige å snakke med og sender raskt etter en hyggelig prat ^_^
Får blåst av støvet på engelsken min også i samme slengen :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig for jeg har aldri hatt problemer med å bestille fra UK, uansett firma.

Men å bestille via norske leverandører virker for meg håpløst. Det er visst veldig

vanskelig for meg å bli kunde siden jeg veldig skjeldent får svar på mine

henvendelser. Og når jeg får svar pleier jeg å ha gitt opp og bestillt fra UK

uansett.

Får alltid svar hos EWS. Bestilte sist alt nytt mtp bremser, lager og stikkakslinger til min puma. Alt korrekt og raskt levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får alltid svar hos EWS. Bestilte sist alt nytt mtp bremser, lager og stikkakslinger til min puma. Alt korrekt og raskt levert.

 

Jeg har sjelden tid til å svare på mail, og henstiller til mine kunder - om de bruker mail - å kun levere konkrete bestillinger av deler, i så tilfelle."*]

 

Fjernskriver, anyone ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09/03/2017 - Order Received

09/03/2017 - Processing

14/03/2017 - Dispatched

 

nå i Fedex klamme hender med planlgt levering mandag.

 

 

Levert (tom bært inn og satt på anvist plass i hylla☺) av en bringmann idag, på avtalt klokkeslett.

 

Fremdeles 100% altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Vel... om kundeservicen fra i dag er representativ for standarden hos Island 4x4 så får de færre kunder etterhvert.

 

Jeg tok bestillingen min og dro et annet sted. Når de jeg forsøker å bestille hos legger servicen på dette nivået før bestillingen er inne tør jeg ikke ta sjansen på å måtte forholde meg til dem dersom det ikke går 100% på skinner.

 

Det er iallfall ikke lurt å fortelle meg at de kun svarer på spørsmål levert via epost, og svarer på epost i løpet av 2 timer etter mottak TO dager etter at jeg sendte forespørsel pr epost - og når manglende svar på epost var foranledningen til at jeg gadd å høre på muzaken deres den tiden det tok dem å ta telefonen.

(Og nei, det gikk ikke raskt det heller... det tok meg 3 forsøk og til sammen 20 min i kø(?) før jeg  kom til et menneske. Ikke at det altså ble noe bedre av det.)

 

Heldigvis hadde OEMvarianten kommet inn hos en annen leverandør i mellomtiden. (Brit-Car, forøvrig. De svarte i løpet av 2 timer på epost. :P ) Så får det heller være at det ble litt dyrere. Ikke verre enn en middag ute, såh... Dessuten kjennes det godt å sende bestilling dit da jeg har brukt den glimrende spørsmål/svar-tjenesten deres uten å bestille (der) et par ganger også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...