Gå til innhold

Min 2006 RRS.


yahhh32

Anbefalte innlegg

Hei nettopp kjøpt denne RRS å er sykt fornøyd..skal bygges om øitt her og der.så legger det ut her etter hvert som jeg oppdaterer bilen!

Noen som har peiling på hva som jør at ikke vinduene forran ikke virker..bak funker som dem skal.

 

Og park sensorene virker ikke..blinker bare i lyset til bryteren'?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikringer er jo et bra tips, IIDtool er et annet bra tips, sier du hvor du holder til kan kanskje noen hjelpe deg med en diagnose

 

Ikke uvanlig at noen sensorer går, men en finner ut av det med diagnose og hvilken det er. Ikke helt vanlig men det skjer at folk må bytte ledningene til sensorene og.

Begge deler kjøpes billig på eBay eller hos en av disse delepucherene i UK

 

Gratulerer med ny bil forresten ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

Takk for svar.sikringer er sjekket og di er hele..nettopp byttet den styre enhet i sjåfør dør..døde begge frammvindu etter vask..

Ok..

Takk for svar.sikringer er sjekket og di er hele..nettopp byttet den styre enhet i sjåfør dør..døde begge frammvindu etter vask..

Hvor kan jeg bestille ny nøkkel til bilen?har bare 1.bor i vesterålen så er jo langt til nermeste land rover verksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sannsynligvis nedre rattaksel som inkluderer et akselkryss.

 

14824431830920.jpg

 

Nedre rattaksel bader i salttåke om vinteren og lagrene ruster. En dusj olje på akselkrysset kan hjelpe midlertidig, men min hadde slark i tillegg så bytte var eneste alternativ. Byttet på 170000km/8 år.

For delenr. se feks. http://www.island-4x4.co.uk/steering-column-shaft-lower-genuine-qmn500151-qmn500230-qmn500250-lr071147-p-25930.html

 

Endret av Skogsvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...