Gå til innhold

Når er tålmodigheten slutt?


gautes

Anbefalte innlegg

Selv når bilene står parkert skjer det ting.

Defenderen fikk to lys på dashen etter å ha stått to uker og ventet på PKK på overtid.

ABS og brakewarninglampa.Må få ny time...

Da Discoen fyrt opp etter 1 uke fri lyste SRS-lampa og varmeapparatvifta var stille,veldig stille.

"#¤%&/()=(/&%¤#" blush

 

Noen tips til hvilket caliber jeg skal bruke? :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når bilene står parkert skjer det ting.

Defenderen fikk to lys på dashen etter å ha stått to uker og ventet på PKK på overtid.

ABS og brakewarninglampa.Må få ny time...

Da Discoen fyrt opp etter 1 uke fri lyste SRS-lampa og varmeapparatvifta var stille,veldig stille.

"#¤%&/()=(/&%¤#" blush

 

Noen tips til hvilket caliber jeg skal bruke? :D

 

 

12,7 MP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Gaute, som ikke har noen seriebiler å kjøre istedenfor -_-:P Tenk på de som har elektronikkbiler, og ingen mekanisk bil som backup. Tenk på de du Gaute ;)^_^ Ta også fyr opp en god gammel 1'er du nå, og glem ABS og SRS ^_^;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmeapparatvifta på D2 kan være så enkelt som dårlig kontakt inn til vifta. Løsne, smør opp, plugg inn igjen.

 

Biler har best av å bli brukt. Derfor har vi bare 2 biler for tiden.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når bilene står parkert skjer det ting.

Defenderen fikk to lys på dashen etter å ha stått to uker og ventet på PKK på overtid.

ABS og brakewarninglampa.Må få ny time...

Da Discoen fyrt opp etter 1 uke fri lyste SRS-lampa og varmeapparatvifta var stille,veldig stille.

"#¤%&/()=(/&%¤#" blush

 

Noen tips til hvilket caliber jeg skal bruke? :D

 

Da kommer trøndern fram, han fåreslår bestandig dynamitt ;) ( ikke gjør dette hjemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Toyota... ? Over til det mere seriøse:

Alt som står forfaller. Mere bruk anbefales! Dra på flere treff og dra ut på kveldsturer, de trenger ikke å være lange..! Godt å komme seg ut av den daglige tralten med en god unnskyldning. :-)

De siste alternativene er å redusere bilparken til ett nivå så greiene får jevnlig bruk, eller langtids oppstalling av noe materiell uten skilt hvis salg er helt uaktuelt.

 

Har redusert bilparken selv til ett minimum. En fornuftig greie i form av en kassebil som kan brukes til det meste med bakseter og hundekasse og en pickup som fyller avdelingen litt mere bilhobby enn fornuft.

Selv om det er gøy å vedlikeholde gammelt materiell er det ikke bare gøy, da det ofte passer dårligst når noe faller av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje begynne med å selge alt produsert etter -80. blush

 

Defenderen hadde fått irr på sikringen til bremseelektronikken.

Case solved.

Feil nullet med Hawk-Eye.

Kjøre innom PKKgutta mandag og få godkjent.

Så bytte ratt,skvettlapper,osv. igjen. ;)

 

Discon har batterispenning på + kabel til vifta uten vifta tilkoblet.

Vifte koblet på gir 0 spenning på +kabel.Jord og styring av den ok..

Dette tyder på at finnarne har rett.

Må bare finne punktet med delvis gjennongang.Kontakt,kobling,rele,osv.

Blir nok ut med hanskerom for å unngå morsom kroppsfasong i jula.

Så får jeg se på SRSen når ånden kommer igjen.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...