Gå til innhold

Serie-1, 107 selges


nwerring

Anbefalte innlegg

Mitt serie1 prosjekt står bare å støver ned, så lurer litt på å selge den. Det er en Norsk 107" fra 1954. Solgt ny til Kongsberg Fiskebutikk i sin tid. Den har det litt typisk norske "traktorhenger" planet bakpå.

Mye nye deler følger med, bla ny torpedovegg, ny ramme fra Serie1 klubben, skjermer, bremser, styresnekke, ratt, masse småtteri etc etc. Den er demontert. Orginale motoren, men det er en liten sprekk så det pippler ut litt kjøleveske. Skal legge ut bilder etterhvert som jeg finner noen...

Kom med bud (fornuftige). 90022828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalplan og orginalplan,herr Blom.

De kom til Norge uten plan , de fleste av dem.

Jeg har kun sett en eneste med plan fra fabrikken i Norge.

For å være helt korrekt,liknet veldig, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. tror ikke jeg tar i så veldig, men vil gjerne ha kr 15.000.- Har alt for mange prosjekt, så trenger plassen den tar.

Den er lett å komme til nå, men når snøen kommer blir den stående til våren.. Blir ikke brøytet til der den står.


Orginalplan og orginalplan,herr Blom.

De kom til Norge uten plan , de fleste av dem.

Jeg har kun sett en eneste med plan fra fabrikken i Norge.

For å være helt korrekt,liknet veldig, ihvertfall.

De sleit vel med mange rare avgifter/regler på den tiden og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. tror ikke jeg tar i så veldig, men vil gjerne ha kr 15.000.- Har alt for mange prosjekt, så trenger plassen den tar..

Oi Niels, nå er du ugrei. Det er en av mine drømmerbiler, men ser også at haugen med prosjekter stiger fortere enn jeg snart makter med. Hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mellow: De som ikke har så mange prosjekter. Ka nøler dere med?? Når dukker en 107" opp til den prisen, OG med de delene som FØLGER med.... Noen kommer til å gjøre et kupp her, får de ut fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

havner den hos noen andre enn LR-folk blir jeg arg....

Er det ikke bra med rekrutering? Er det ikke fint at noen som kanskje har tid overtar den, enn noen som har låven full, og "den dagen jeg fyller 130 år"? Hurra for nykommere på LRF ^_^;):D:lol:

.....og da var den SOLGT.

Noen har gjort et godt kjøp! :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...