olavkm

Fluidfilm i Trondheim?

8 posts in this topic

Hei

Jeg tenkte å få behandla min D3 med fluidfilm etter gode erfaringer på mc-en nå i vinter. Er det noen firma i Trondheimsområdet som gjør dette?

Nærmeste jeg har funnet er i Surnadalen.

Tenkte det kan være greit å få gjort det skikkelig første gangen, så kan jeg heller vedlikeholde det selv en stund.

Vindøla Autosenter tror jeg det var de heter. Hvis det ikke er noen nærmere kommer jeg til å dra dit.

De skulle ha 4200,- for en behandling med fjerning av deksel osv. Bilen må være der 2 dager, vask., tørk og påføring.

Gjerne fortell mer lafterolf. Fant ut at tynset var nærmeste sist jeg sjekket. Kjøpt meg kit jeg men kanskje greit som du sier å få det klint av fagfolk første gang.

Er det ikke en MB-kar som driver med Lanolin i Malvik tro?

Mener han stod på forhandlerlisten på bilkontroll.no før. Ser ham ikke der nå.

Søk på MB garasje (google) så finner du han. Kjøpte både fluidfilm til innvendig bruk på ramme og mick sanders fett til utvendig bruk forrige år. Hyggelig kar med litt gebrokkent norsk.

Edited by corpusviridans

Hei, en liten oppdatering på denne.

Det ble så jeg dro til Surnadalen, Vindøla Autosenter (Roar Aune) for å få behandla bilen. Han har gjort en grundig jobb, veldig fornøyd. Bussholdeplass 10 meter fra døra til verkstedet.