Gå til innhold

1985 RR todørs RR selges-Bergen


Shivannah

Anbefalte innlegg

OBS: Jeg er kun formidler av denne bilen,jeg hjelper en eldre herre i Bergen med anonnse, ALT av spørsmål henvendes til eier 1f642.png:-)

 

1985 modell 2 dørs RR selges.3.5l V8 bensinmotor med forgasser. 1 eier med garasje fra siste 20 år. Kun kjørt 98000 km.og kun 2000 km siden forrige EU kontroll.
Nye gode dekk.Gikk ikke gjennom denne gangen pga rust.

Bilen kan sees og prøvekjøres etter ønske.
Kjøretøyet er ikke godkjent innenfor godkjente kontroll 31.10.2016,
men skiltene er fortsatt på bilen.
Oversikt over feil og mangler forøvrig tar jeg opp med eventuelle interessenter.
Ønsker en "avsluttet rask handel" før utløpet av 2016.
Prisantydning : kr.18.000,- eks.reg.avg.(kr.1.230 ?)

Interesserte kan kontakte meg pr.tlf. 94168007 eller e-mail ; tyggen361@gmail.com.
Trygve Eile

 

RR1.jpg

RR2.jpg

RR3.jpg

RR4.jpg

RR5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Du får vise han inn her..og vise bildene fra bilen som bys frem fra Bergen i desember.

Mener han kanskje at det bare er tilfeldig at bilen er lik..og har samme reg nr?

 

:)

 

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne selgeren gjør nok bare det alle andre bil-selgere gjør, tjener penger på bil, eneste forskjellen er at han har turt å bevege seg inn på Land Rover-arenaen, noe som vekker oppsikt innad i miljøet vårt. Tøft gjort kanskje, men noen kjøper... Kanskje på tide at vi begynner å forstå verdien av det vi sitter på??? Lærte en gang at en klassisk Range Rover var verdt mer enn 18 000,-......? Skyt meg gjerne om jeg tar feil. Synes alle her inne skulle ha satt på en ekstra null på evt salgsobjekter, kanskje vi ville fått solgt mer, verden vil jo bedras... det var dagens utbrudd :) .

 

Edit: Har forøvrig møtt hr. Pettersen, trivelig kar som er veldig klar over fokuset/responsen han får her inne, noe som iflg han kun angår vårt bilmerke, ingen andre ;) . Det beviser kanskje at vi har valgt med hjertet? ;) .

Endret av Magnumresponse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke misunnelsen noen som helst grenser her på forumet ? Er det ikke bedre å gjøre noe aktivt for å ødelegge nattesøvnen sin, enn å irritere seg over at andre tjener penger ?

Jeg blir flau og gremmes når jeg ser de tendensene som er til uthenging av enkeltpersoners virksomhet.

 

Jeg har selv opplevd det samme opptil flere ganger ved annonsering av biler, deler eller utstyr, forumdeltagere tar kontakt med meg,

og konfronterer meg med hva jeg har gitt, hva de kan tenke seg å gi, hva som som er gjengs pris på en gitt gjenstand, og ikke minst, viktigheten av å selge billigere til entusiaster.

 

Mer en en gang har jeg blitt skamfull på andres vegne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interesserer meg langt opp i der sola ikke skinner hva bilselgere gjør, men jeg må få lov å synes noe om det!

 

På den andre side er det jo ikke rart at folk reagerer hvis han påstår at det ikke er samme bil som ble solgt for kort tid siden når vi ser både bilen og registreringsnummeret. Hva er egentlig vitsen med å nekte på det? Da er det ikke rart det blir spekulasjoner...

 

 

Jeg har også vært borti bilselgere som er veeeldig hyggelige, men som har svindlet meg eller andre... Dette har jo ikke noe å gjøre med om man er trivelig eller ikke!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På den andre side er det jo ikke rart at folk reagerer hvis han påstår at det ikke er samme bil som ble solgt for kort tid siden når vi ser både bilen og registreringsnummeret. Hva er egentlig vitsen med å nekte på det?

 

Helt enig.

Men jeg VET ikke at det er benektet, det har jeg informasjon om fra en uidentifisert person på nettet om, ikke førstehandsinformasjon.

 

Jeg kjenner godt til problemstillingen " hei, ja du er det den der bilen som sto for en uke siden til 12000kr som du nå forlanger 26000kr for " selv, hvorpå det uten unntak svares " nei, åssen det " fra min side.

 

Da har man en problemstilling som følger:

Kjøper visste svaret, og ønsket bare framstille selger i et dårlig lys.

Hva er hensikten med det mon tro ?

Er ikke det vesentlige om bilen var verdt 26000kr eller ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...