Gå til innhold

Webasto styring til kupen. D3 07


knikeren

Anbefalte innlegg

jeg er ved at udvikle en kontrol som kan styre blæsere i Discovery 3

 

den vil få input fra Altox modul om at starte, så den ikke køre konstant og bruger masser af batteri, den vil først starte blæsere op når temperatur er oppe på 50-60 grader, så du kun får varm luft i kabine.

 

jeg håber på at have den klar til januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interressant .

 

Man må vel til med noe CAN bus signal for å starte vifte, åpne spjeld etc ?

 

:wacko:blushB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej den bliver sat til bag HVAC kontrol, der skal klippet et par ledninger for at føre signal gennem kontrol, ellers bliver den rimelig nem at installere..

 

jeg har set andre på markedet, men de brugte en del støm, da de kørte blæser i 30 minutter, selv før system var varm, så jeg har gjort meget ud af du selv kan styre om den skal starte på en bestemt temperatur, eller starte efter 15 minutter når kølevand er godt varmt, da Altox WBUS giver muligheder i at sende forskellige signaler..

 

alle der har købt Altox Wbus kontroller når den kommer vil få den tilbudt til en god pris og porto frit.

 

da jeg syntes alle skal have mulighed for at købe en Altox Wbus-5 nu og få glæde af den, ikke vente til blæser kontrol kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat bestilt meg Altox wbus 5 fra Altox europe. Makan til kundeservice fra Thomas Knudsen der. Svarer på mailforespørsler i løpet av et par minutter på både fredag kveld og lørdag kveld !! :) :)

 

Da er det bare å glede seg til få ting i posten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...