ogb Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Landrover.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isak Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Lenke direkte til prislista... http://publication.landrover.no/NicChristiansenGruppen/LandRover/NO/Prislister/new-discovery-17my/?_ga=1.227985625.550263764.1479069145 og brosjyre... http://publication.landrover.no/NicChristiansenGruppen/LandRover/NO/Brochurer/brosjyrediscovery/?_ga=1.199281130.550263764.1479069145 så spørs det om noen har målt om statskassa går baki... Endret 26. november 2016 av isak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaldevass Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Jeg så ikke priser på varebil, enten jeg er dårlig å lete eller har dem ikke kommet. eller discovery vil ikke kommer som en varebil, som kommer nok å drepe salg av Discovery i norge. Jeg tror nok det vil ble en feil steg, men er ikke førstegang Landrover.no skiverbom om pris, hadde Freelander2 i sin tid blit ca 100K billigere hadde det solgt utrolig bra. Nå er ikke mine lommene så dyb at det kommer en Discovery 5 i denne huset (like ikke den nye så det er sagt, Discovery har alltid blit stor / tøff / røff denne ble desverre er en av mange rundt gele formet biler - kalle meg gjerne gamle dags). Endret 26. november 2016 av Kaldevass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Kjernmoen Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Så langt jeg kan se er prisene konkurransedyktige mot Volvo XC 90. Varebilpriser kommer nok ikke før/om de har fått en bil godkjent ombygget. Det vil ta litt tid skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jschille Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Og varebilprisane er heller ikkje så vanskeleg å estimere - D5 180 hk SE skal koste ca 850´ og derav er 350´ avgifter. Varebilavgiften blir då 22% av det - ca 77´ - legg til litt for ombygginga - så havner ein på ca 600´ for enklaste varebil inkl mva. Viss den er stor nok inni / det kan skjærast nok i taktrekk etc då. Eg syns prisane ligg noko høgt i - i Tyskland begynne tilsvarande D5 180 hk SE på 53 000 euro - eller 477´norske . Kanskje det er webasto etc som utgjer forskjellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isak Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Og varebilprisane er heller ikkje så vanskeleg å estimere - D5 180 hk SE skal koste ca 850´ og derav er 350´ avgifter. Varebilavgiften blir då 22% av det - ca 77´ - legg til litt for ombygginga - så havner ein på ca 600´ for enklaste varebil inkl mva. Viss den er stor nok inni / det kan skjærast nok i taktrekk etc då. Eg syns prisane ligg noko høgt i - i Tyskland begynne tilsvarande D5 180 hk SE på 53 000 euro - eller 477´norske . Kanskje det er webasto etc som utgjer forskjellen. Det er selvsagt ikke vanskelig å anslå sånn sirka hvordan prisleiet på en eventuell varebilversjon vil bli. Spørsmålet er først og fremst om statskassa får plass (uten for mye bruk av "motorsag") og om så, hvorvidt LR er villige til å slippe denne som varebil. Nye Volvo XC90 selges som varebil i Norge, men da via paralellimport uten Volvo Norges velsignelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RolfM Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Synes jo det er merkelig om ikke LR vil gå for å ha den som varebil det er vel sikkert 70% av ny-bil salget på Discovery og tror denne kan bli en ennå større suksess i Norge enn D4 pga JLR merkevaren er vel bedre enn på lenge og produktene (også D5) tiltaler massene mere og mere. Gleder meg til å se og prøve den hvertfall, selv om det har vært særdeles lite telefoner fra Hamar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Problemet her i Nord er service... Jeg har minimum 1200km hver vei til merkeverksted, og enda bor ikke jeg ille til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ogb Skrevet 25. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2016 I følge Bilpaviljongen har de bestillinger på varebil. Med forbehold, så de håper jo den kan registreres som varebil. Må vel ha en til Norge først for skikkelig kontrollmåling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RolfM Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Problemet her i Nord er service... Jeg har minimum 1200km hver vei til merkeverksted, og enda bor ikke jeg ille til. Ja men i følge det "nye" EU/EØS reglene så trenger en vel ikke å ta servicer på merkeverksted så ...., Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksander Stensen Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Tro hva en hybrid vil koste? Rundt 800k for 5 seter og bra utstyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.