Gå til innhold

Webasto fjernkontroll


Anbefalte innlegg

Begynner å bli gammel, lat og frøsen.

Noen som har erfaring med å ettermontere en fjernkontroll (gjerne en som rekker opptil 500 meter) på webasto (thermotop C tror jeg, har en 2004 mod defender) hvor jeg kun har et lite ovalt panel jeg må trykke på for å starte varmeren ? Kan jo selvfølgelig sette på tidsuret på samme kontrollenhet men vet jo aldri når jeg våkner eller når jeg er ferdig på jobb. Ser det er noe å velge i men kan det ettermonteres ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte også gsm boks for ca 4 år siden , utrolig digg. Jeg har en universell rele boks som du kan styre hva du vil med. men sikkert ikke dum den i linken over. Prisen var ikke ille heller

Jeg har også brukt en "Gsm gate opener" i noen år for å starte webastoen fra senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke du Webasto egen kontroller T-91 er det plug & pray.

 

TTC trenger 12V signal å starter, så nå som helst kilder som gi 12v vil starter TTC.

 

GSM er grei så langt du har mobil dekning, og en sim kort som fungere og har mobil tilgjennelig (noen vi stort sett har).

 

GSM timere finnes og er litt mer en plug & pray men kun 3 ledning som nevnt tidligere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tar opp denne tråden igjen.
Jeg har mulighet for å kjøpe en Webasto T91 fjernkontroll billig.

Kan denne parres direkte med det ovale tidsuret? Jeg må vel ha en eller annen form for mottager her?

Noen som har tips til en billig mottager som jeg kobler til uret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...