Gå til innhold

Rele for temp og tank


usli

Anbefalte innlegg

Holder på med restaurering av 83 mod serie 3, 88 Har hatt spm om det samme emne tidligere. Releet har 4 punkter og jeg finner ikke ut hvilke ledninger som skal hvor. Noen som har en tegning ? Sist gang fikk jeg svar 12volt og jord,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tankmåleren og det er nok spenningsregulator det heter. Har noen ledninger, men finner ikk utav det. Har forsøkt men får det ikke til å funke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på e-bay. Trenger info om koblingen av dette.

http://www.ebay.com/itm/148876-Land-Rover-Series-2-3-Dash-Bored-instrument-Voltage-Stabilizer-Regulator-/370910670513?hash=item565bffaeb1:g:dDcAAMXQ-BZQ9QZn


Ok Gaute. Takker for opplysningen. Da får jeg prøve meg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Land Rover for Alle Penga,prosjekt svibrent.

Han har løs komplett torpedo stående som han kanskje kan lese farge på kabler for deg.

 

Da har jeg hatt kontakt med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kan være til hjelp... Kan ta noen "bedre" dvs mer forklarende bilder når jeg begynner demonteringen av denne torpedoen... Men det kan ta noen uker før det skjer.


Fikk ikke noe greie på det kamera...

PB140673.JPG

PB140674.JPG

PB140675.JPG

PB140676.JPG

PB140680.JPG

PB140681.JPG

PB140686.JPG

PB140687.JPG

PB140688.JPG

PB140689.JPG

PB140690.JPG

PB140692.JPG

PB140693.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lan Rover for alle penga:

 

Kunne du slengt ut et bilde av hvordan det er koblet på vindusviskerbryteren mens du er i gang bak der? blush

Tok ikke gode nok bilder før jeg demonterte greiene, så nå husker jeg ikke helt hvilke ledninger som skulle hvor...

(Går forresten ut i fra at det er samme oppsettet som på en x-militær serie3 bil(?))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lan Rover for alle penga:

 

Kunne du slengt ut et bilde av hvordan det er koblet på vindusviskerbryteren mens du er i gang bak der? blush

Tok ikke gode nok bilder før jeg demonterte greiene, så nå husker jeg ikke helt hvilke ledninger som skulle hvor...

(Går forresten ut i fra at det er samme oppsettet som på en x-militær serie3 bil(?))

 

Du kan jo kjøre strøm på noen ledninger. og se hva som skjer?

Kan få tatt noen en dag :)

Du ser vel fargene på ett av bildene jeg la ut i denne tråden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hjelpen Land rover for alle penga. Mye ledninger, men ser ikke helt den boksen som jeg har. Er nok noe annerledes på ex mill. det er vell 24 volt. Får prøve å nøste opp i ledningene.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...