Gå til innhold

Mob Holder D3


Detre

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte poste denne, sett meg lei av mob som ligger å slenger, fant denne low tech dingsen på Clas Ohlson 299,-, limeputer på 3 festepunkter og dreibart hode gjorde det mulig å få den i rett posisjon. Meget fornøyd, virker som god kvalitet ?image.jpgimage.jpgimage.jpg

Endret av Detre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser fin ut!

 

jeg kjøpte denne:

 

http://www.clasohlson.com/no/Ram-Mounts-smartphonefeste-med-sugekopp/38-5991

 

som jeg har satt i frontvinduet på venstre side, helt i hjørnet. fungerer som f..! 399,- på clasern.

 

bonus er at jeg kan bruke den på utsiden av bilen for gopro mount med en liten adapter.

 

 

 

men har du satt inn et d4 ratt/eller knapper? hvordan funker det?

Endret av paaljt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte poste denne, sett meg lei av mob som ligger å slenger, fant denne low tech dingsen på Clas Ohlson 299,-, limeputer på 3 festepunkter og dreibart hode gjorde det mulig å få den i rett posisjon. Meget fornøyd, virker som god kvalitet ?attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

 

Ser jo faktisk brukandes ut :-)

 

Har prøvd x antall magnet løsninger , uten særlig hell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@oggioffshore, sjekk også Brodit. Med den blir mobilen stående omtrent som trådstarter sin, men den er festet ved at den kiles fast bak ved overgangen mellom den svarte og den beige delen av dashboardet på bildet til trådstarter. Ikke lim, ikke skruer, sitter dønn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser fin ut!

 

jeg kjøpte denne:

 

http://www.clasohlson.com/no/Ram-Mounts-smartphonefeste-med-sugekopp/38-5991

 

som jeg har satt i frontvinduet på venstre side, helt i hjørnet. fungerer som f..! 399,- på clasern.

 

bonus er at jeg kan bruke den på utsiden av bilen for gopro mount med en liten adapter.

 

 

 

men har du satt inn et d4 ratt/eller knapper? hvordan funker det?

Den holderen ser solid ut, det jeg likte med den jeg kjøpte er nærheten til rattet, selv om man ikke skal klø på tlf under kjøring.

Fikk kloa i et RRS 2013 ratt fra huggefirma polsk eBay side, Blackbox Sollutions sine printkort fra Kypros og ny clockspring fra UK. Det funker fint, varme i rattet føles helt på sin plass nå:-), venstre og høyre multiknapp styrer radio/CD (lik funksjon på begge sider), cc, tlf, Voice cmd, flappy paddles som det er tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vurdert Brodit sin holder, men som trådstarter viser på bilder blir begge stående for lavt etter min smak.

Selv om ingen skal knotte på mobilen under kjøring så blir det gjerne til allikevel. Spesielt finne tlf nr og bruke GPS.

Av den grunn foretrekker jeg å ha den i synsfeltet/ til siden for dette. Altså så høyt at en fremdeles har blikket vendt forover på trafikken.

 

Kjøpte i hui og hast denne på Teknikkmagasinet og har vært veldig fornøyd.

Den kan dreies 360, låses, har utvippbare støtter under tlf og enkel skumgummi låsing på sidene. Dvs en bare vipper tlf inn og ut.

 

Armen er relativt lang så en kan få tlf nært rått og A-stolpe på førersiden.

Sugekoppen har aldri sviktet.

 

Etter daglig bruk i ca 1.5 år så begynner skumgummien å bli litt slitt så jeg tror jammen jeg må sikre meg en eller to nye før den forsvinner fra sortimentet.

?

Screenshot_20161106-201428.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hvem du stiller spørsmålet til "springer".

 

Men for min del,- så jo jeg har D4 Bluetooth modul og dermed tlf via infotainment systemet, men jeg bruker tlf til mye.

Og til utgående samtaler så er det for meg enklere å finne frem på tlf enn via knappene i bilen og rulletexten i stereoens display langt nede ifra trafikkbildet på veien..

Endret av Fjellrev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hvem du stiller spørsmålet til "springer".

 

Men for min del,- så jo jeg har D4 Bluetooth modul og dermed tlf via infotainment systemet, men jeg bruker tlf til mye.

Og til utgående samtaler så er det for meg enklere å finne frem på tlf enn via knappene i bilen og rulletexten i stereoens display langt nede ifra trafikkbildet på veien..

D4 Bluetooth modul? Gir denne mulighet for å streame musikk ol? Mye knot for å få det til? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...