Gå til innhold

Ex mil. "Svibrent"


Anbefalte innlegg

Jepp - min kommentar om ny LR donor ? ?

 

Men du setter sammen Svibrent eller blir det ny LR?

Du var inne på noe med din kommentar ja. Men en donorbil er en hel bil. Bare bakkasse jeg kjøpte fra Jermund, og litt annet snadder.

 

Svibrent er Svibrent. Bortsett fra at alt over ramme og bak torpedo blir fra andre biler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekner med att du bytter rear crossmember når du uansett skal av med kassa.

Hvorfor det? Den er ikke klar for utskifting enda. Har ikke ny, og ikke sikkelig sveise apparat heller.

Og ikke skal av. Den er av B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nokk du får deg en overaskelse hviss du studerer den litt.

Sveiseapparat er det bare å kjøpe med en gang.

 

Bare fordi DIN ex mil har en rusten ramme betyr det ikke at alle andre ex miller har det og.

Mange ex miller som har org rammer enda serru. Som går igjennom EU og drar hengere.

Også er det vel sånn at nye crossmembere har utrolig tynt og svakt stål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke fikk med cappings med på kjøpet av Jermund. Begynte demonteringen av cappings. Hadde bare billigborr som bøyde seg. Derfor fant jeg ut av at hammer og flat skrutrekker og et par rapp så flyger hua av poppnagla :) Ble til at jeg fjerna alt galva fra den forrige kassa ^_^ Ble litt sliten i armen den dagen for å si det sånn ;) 11 dager siden jeg gjorde dette. Bilder hører med:

Mob12.jpg

Mob13.jpg

Mob15.jpg

Mob14.jpg

Mob16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...