Gå til innhold

Ex mil. "Svibrent"


Anbefalte innlegg

Jaja B)

Dårlig lyd på telefon, + eksosanlegg som ikke er i kontakt med manifold.

Ble litt stressa, oppdaget at det drøpp olje under bilen, men fant fort ut at det var pga at det ikke var noen oljetrykksmåler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en traktor :).-Gratulerer uansett. Er ny torpedo på plass og alt elektrisk kobla opp?

Er det ikke en halvtraktor da?

Takk :)

Ny torpedo? Er jo den brannskadde.

Flere og bedre oppdateringer av torpedo kommer. :)

Men måtte jo selvfølgelig poste når bilen hadde første start :lol:

 

Så til alle dere tvilene til Mikal Ekrem som mekaniker, dere får revurdere den ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sederja. Ikke noe som en liten prøvetur for å få frisket opp motet igjen..

 

Hadde mange sånne runder med en ikke LR bil, som jeg har fremdeles. Sto der midtvinters og lurte på hva i all e%¤#"% dager jeg brukte så mye tid på bilen for.. inntil første turen på våren. Da demret det plutselig...

 

Pågangsmotet har du jo vel bevist at du har i orden, det er helt vanlig at det må vekkes til live igjen en gang innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pågangsmotet har du jo vel bevist at du har i orden, det er helt vanlig at det må vekkes til live igjen en gang innimellom.

 

Takker for gode ord, Svein,Gaute og Camarogeddon :)

Har jo prøvd og bevise mer enn bare pågangsmot da, håper ikke at hvem som helst hadde klart dette, selv med mye pågangsmot ;)

Hva kan man få mere respekt av enn å bygge opp en brent bil? :blink: Ikke vet jeg, men håper jeg har bevist at jeg har litt kunnskap rundt det som trengs og for jobben blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gutta! :D Du skjønner helt rett Terje.....

Fikk noe positivt fra de jeg vil ha minst mulig med også... Fått mange brev fra de i det siste -_- , endelig noe positivt :)

Mens bilen var ute, ble verkstedet ryddet.

Så kom bakdør på. B)B)

 

Så en dag, skal dere få noen biler av drittjobben, nemlig torpedo :mellow:

Mob41.jpg

Mob42.jpg

Mob44.jpg

Uten navn.png

P2060264.JPG

P2060265.JPG

P2060266.JPG

P2060267.JPG

P2060268.JPG

Mob45.jpg

Mob47.jpg

Mob48.jpg

Mob50.jpg

Mob51.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...