Gå til innhold

Tørke taktelt


paaljt

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvordan tørker medlemmene på VBF takteltet sitt etter tur? Det blir jo fuktig og faren for mugg og sopp er tilstede hvis ikke man for tørket det rimelig raskt. men det er jo ikke akkurat noe man henger kjapt opp på loftet etter tur.

 

hvordan løses det her inne? har man en hemmelig høy garasje det kan stå oppslått i? eller venter man på neste godværsdag? JEg tenkte kanskje at det må være noen steder f.eks på fornebu der man vinterlagrer båter at man kan kunne så oppslått noen dager for å tørke..? Bilen blir jo fort 3.5 m høy..

 

Topicen gjelder mest nå i høst/vinter/vår da det ikke er så varmt ute.

 

Dette gjelder også markisen også, ikke lett å tørke den heller..

 

Jeg bor på majorstuen, oslo, med gateparkering.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor på Majorstua, så kan du vel stikke til gutta på Sporveismuseet en hundrings eller to, og få låne en stikkontakt til en vifteovn som kan stå på over natten inne hos dem? Der er det jo grei takhøyde (men litt kaldt uten vifteovn i teltet). Den som ikke spør, får ikke. ;)

 

Er det ikke en bilforhandler i kjelleren borte på Holmen, Alvegg? Kan sikkert gjøre en deal der også, tror det er grei takhøyde i lokalet. Eller så mener jeg Megaprint i Aslakveien har en stor kjøreport. :)

 

Alternativt er det vel flust med dekkverksteder og bilvaskerier som ofte har god takhøyde, varme lokaler og stengt på natten.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Det med sporveismuseet smart! Skal sjekke det ut :)

 

Ellers tenker jeg kanskje om det er noen parkeringsanlegg/hus med høyt under taket og ventilasjon...? f.eks på jobb har vi veldig skjermet parkering under tak og det er rett ved ventilasjonsanlegg utluft. Så det er bra temperatur og luftstrøm der.. men kun 2.1 m høyt.

 

Men hva er rutinene eller til folk? Jeg sliter med kondens under madrassen, så for å tørke skikkelig må jeg ta ut madrassen. Har googlet masse og må kjøpe noe som heter Maxvent eller Hypervent (bruker mye i båt under madrass) men koster flesk. har funnet dette som kanskje kan funke. : http://kunstgressbutikken.no/index.php?route=product/category&path=73_121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...