Gå til innhold

Møblering LR130 utskifting av bakseter


Anbefalte innlegg

Jeg må be møbelavdelingen om råd. Har noen erfaring fra Exmoore Trim og eventuel disse setene som erstatning for original 130 hjørnesofa.

 

http://www.exmoortrim.co.uk/our-models/defender/defender-high-capacity/defender-130-high-capacity-crew-cab-td5-2000-onwards/second-row-seating/upgrade-seating-options/premium-high-back-full-seat-set.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De var til tredje seterad, men setene var samme som trådstarter ønsket, bare med feil understell.

 

Seter fra wv touran passer perfekt i bredden om man ordner litt på understellet.

 

Seter fra Rexton er nesten identisk med puma og passer nesten rett på 110, men på 130 er festene annerledes.

Hva om Rolf lafter en hytte bakpå? ??? Jeg tenker på en kommende LRO-coverstjerne her!

Laga lafta kasse på en Duett pickup som ungdom.

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83465853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å lage en løsning hvor det blir en kasse under baksetet på min 110 DCPU.

Feste baksetene på lokket.

Lurer da på 130 seter + modde en kasse fra en 130.

Må innrømme jeg ikke har studert et orginalt 130 bakseteopplegg ennå.

Kjempekomfortable og plasskrevende bakseter er ikke interessant

da jeg aldri sitter bak selv og de som en sjelden gang sitter der betaler ikke.

Hverken for økt komfort eller drivstoff.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Ungene er snart tenåringer så det kan godt hende at jeg skal ha dem på lasteplanet og heller ha bagasjen i baksetet.Alternativt lafte om sankey-hengeren så de kan sitte der mens jeg nyter langturene.

Synes setene ser litt "rett-opp-og-ned"-ut. Det er ikke mye plass til seter på rad to i en 130.

Jeg tar kontakt med praesto.

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei baksete ryggen (60/40) i min 130 er boltet fast, men kan huske fra en kammerats tidligere 130 at seterygg var satt fast med en simpel låesmekanisme på hver side som gjorde at man kunne med et håndtak folde bakseter og komme til verktøysboks under bakseter.

Noen som kjenner hvilken delenumre det dreier seg om, eller noen som har 130 med lignede låsemekaniskem som kan ta og sende billeder?

Endret av kjartanb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...