Gå til innhold

Range Rover classic 1971 vurderes solgt.


Stig-RRune

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge Range Roveren da jeg ikke har klart å få tid til å drive med den og stelle den slik planen var.

Jeg har samlet mye deler og har hatt til hensikt å bygge den tilbake til en mer original tidlig 70 tallsbil. Dette er en bil med suffixA rammenummer, den er bil nummer 337.

 

Den er per i dag ikke eu-godkjent

Den lekker i simring fra girkasse ut mot kløtsjhus. Det er litt plukk.

Det er en haug med brukte deler og noen nye/ubrukte.

 

Ellers er det en flott bil med flott lyd og etter alt og dømme en god motor.

Har også en delebil stående med komlett motor og gir til samme, pluss aksler.

 

Lite rust, bar litt i skjermer som jeg har sett.

 

Jeg er slett ikke happy med å å skulle selge, og prosjektet kjører fint, jeg MÅ ikke selge, men frykter at det blir stående.

Anse dette som en lufting for salg.

 

Jeg har en tanke om at evt bud bør være over 20000,- pluss delebil til vrakpant.

 

IMG_1498.JPG

IMG_1520.JPG

IMG_1827.JPG

Endret av Stig-RRune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overveldende respons. Regner med at det er av hensyn til meg??

Nå har jeg hatt besøk noen telefoner og meldinger. Venter 1. besøk av en seriøs kar senere i uka.

 

Konklusjonen er salg over prisantydning og slippe dårlig samvittighet eller gjemme på lager over vinteren og glemme dårlig samvittighet.

 

Søndag 23/10 kl 2100 er bilen ikke lengre for salg? Da blir det lager om salg ikke er avklart.

Endret av Stig-RRune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke folk er klar over hvilken sjelden bil det er du har til salgs. Og til å være 45 år gammel, er den slett ikke i dårlig stand. Kult nummer har den også. Hadde det ikke vært for at jeg har tre Land Rovere (og en elbil) på gården fra før av, hadde jeg kjøpt denne tvert. Det er egentlig en no brainer. Men om noen på Østlandet har en plass den kan settes under tak, er jeg veeeldig interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...