Gå til innhold

Snow-Trac fra Tromsø til Drøbak


siglis

Anbefalte innlegg

Hei;

 

Border'n har handla snøkjøretøy litt sør for Tromsø. Skal i første gang til Drøbak. Kjøretøyet er 1,90 brei, 3,50 lang, 2 meter høy og veier ca 1100 kg. Går for egen maskin.

 

Noen som har tips om hvordan vi kan få denne sørover? Returfrakt med et transportfirma? Noe annet.

 

Meget takknemlig for tips.

 

Mvh

Sigbjørn

489 98 713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sigbjørn. Siden den kan kjøres, er det nok billigst å få den sendt med et biltransportfirma. De kjører tog fra Narvik til Drammen (via Svearike), og har annen transport til og fra togstasjonene. De henter altså, og bringer der du måtte ønske. Jeg har selv sendt biler slik flere ganger, fra Drøbak til Tromsø (Serie I 88) og Harstad Drøbak (Serie II 88) og Lancia Kappa fra Oslo til Narvik. Det fungerer fint. Tror det het noe med Autotransport.

 

Eller du kan vente til vinteren, håpe på gode snøforhold, og kjøre selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaien Are (sitter fortsatt igjen noen dårlige bregenske uttrykk :-) )

 

Flott med innspill. Autotransport høres kjent ut; skal sjekke litt. Kjøre blir nok litt i lengste laget med en liten VW motor..... Men duverden som jeg gleder meg til vinteren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei Sigbjørn, vet at denne tråden er noen år gammel, men jeg driver å søker etter Snow trac for tiden, og denne tråden dukket opp. Så jeg tenkte det ikke skader å spørre deg om broren din fortsatt har Snow-trac´n og om han vurderer å selge? 

Er på jakt etter et objekt som kan fikses opp.

:)

 

Mvh

Magnus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnus.

 

Han har den fremdeles og bruker den en del om vinteren. Skal dog selges. Om du er på Facebook så er det en egen gruppe for Snow Track der. Mange utenlandske folk der men også noen norske. Prøv å lag et innlegg der og se om du får napp? Det står en del av disse rundt omkring, men de begynner å bli dyre i god stand.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...