Gå til innhold

SOLGT: 4 vinterhjul til salgs - Alufelg/piggdekk - Defender m.fl.


Marius FM

Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk nye vinterhjul i fjor har jeg nå fire komplette vinterhjul i Defenders standard dimensjon til salgs og et mål om bedre garasjeplass.

 

Felgene er fra CSA og har dimensjonen 8Jx16 med boltsirkel 5-165, ET33 og har kapasitet på 1150Kg.

De er hele og runde med noen små estetiske flekker her og der. En steam-vask vil nok løse mye.

 

Dekkene er av typen Cooper Discoverer M+S med pigg og har dimensjonen 235/85R16. Dekkene har ikke rullet mange mil og bærer liten tegn til slitasje (bilen har kjørt store deler av livet på vestlandet). Så å si alle pigger er inntakt.

MEN de er fra 2006 (DOT 1706) og er blitt ganske harde. De bærer ingen tegn til å ha blitt morkne, som jeg kan se, men er altså ikke i kategorien "gode vinterdekk" selv om de har holdt liv i meg de tre to vintrene jeg har hatt de på bilen.

 

Hjulene befinner seg i Nittedal (Akershus) og kan hentes for 2000,-

 

Marius - 991O1666

 

 

 

 

EDIT: Solgt til Porsgrunn etter 5 minutter

IMG_5191.JPG

IMG_5189.JPG

IMG_5195.JPG

Endret av Marius FM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...