Gå til innhold

Scout Equipment Kitchen - Overland bil-kjøkken - Fellesbestilling?


nestneb

Anbefalte innlegg

Kom over denne på Instagram og må jo si det ser bra ut på bilder!

Har sendt Scout Equipment Co en mail, for å høre litt mer om produktet samt få priser og om det er mulig å få sendt det til Norge.

 

Så tenkte jeg det kunne være greit å lufte ideen her på forumet for å kanskje få til en fellesbestilling?

 

Hva synes dere om kjøkkenet? :)

 

Se link: http://scoutequipment.co/products/scout-overland-kitchen

IMG_0147.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbakemelding fra Scout Equipment, de skriver at foreløpig har de ingen base-plate til å montere kjøkkenet på i våre produkter. For i USA så kjører visstnok majoriteten Toyota eller Jeep.. stakkars.. men de virker som de er villige til å lage plate til våre biler. Og jeg fikk et spm sendt i retur, hvor mange kjøkken får vi til på en fellesbestilling? Så skulle de regne på det og komme med en pris. Så jeg løfter denne i håp om at det er flere som melder sin interesse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt et litt mer avansert kjøkken når vi er på tur. Men BARE kjøkken blir jo litt i minste laget. Kan kaaanskje få klemt inn et par rene truser på sidene der, men det blir vel litt smått i lengden.

Regner med at det ikke stikker altfor dypt, men å dekke hele bakparten passer ikke helt "vår" turbil, mhp praktikalitet.

Prisen er høy, men gitt at alt det tekniske utstyret er med OG at det er av god kvalitet...såå tja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...