Gå til innhold

range rover p 38


county

Anbefalte innlegg

Selger muligens en Range Rover p38 2,5 diesel 1996 mod, grønn med svart skinn interiør.. Kjenner ikke bilen, siden den ble kjøpt på innpuls. Men vet at gearkasse ble byttet av tidligere eier... Dieselpumpe lakk ved prøve av oppstart.. ''ny'' følger med.. Bilen har kostet meg 18 ''lapper' så langt med nye hjul og ''ny '' dieselpumpe'' så bud rundt det...bilder og eventuelt på sms 92699951 Mvh Svein Atle... (county)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Vil, men gjør det ikke..... :mellow: Men åssen er draget i 2,5 diselen? Bruker den mye på mila? Mere pålitelig enn 4,6?

 

Min gamle brukte 0.89 l/mila på langkjøring. 1.26 l/mila i snitt og 1.5 l/mila på den kaldeste vintermnd med småkjøring. 1999 mod automat.

Mer enn nok drag over 2300 rpm. Meget bra for å legge kassa i lock-up i 3. giret. Da har man krefter når man trenger det opp bakkene med henger. Hadde ikke noe problem da vi frakta classic'n på henger. På lavere turtall syntes jeg den var for svak. Mest pga converteren.

 

Pålitelighet skal jeg ikke si noe om. Det har vi vel allerede en tråd om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Da har det seg sånn at jeg har fått meg en 2 dørs Range Rover.. Dvs at denne nå skal bort. Noen her som vil ha den som prosjekt eller delebil??? Ellers går den  på skroten som det sies.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Bare og lakke litt det.. :lol: Skal ut og gjøre ''nye'' bilen klar for hjemreise i morgen, så nå begynner det og bli trangt på tunet ..  Bare gi en lyd på mobilen hvis du vil se på den en av dagene .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...