Gå til innhold

D2a automat selges


JokerS30

Anbefalte innlegg

vurderer selge den ene D2en min.. Jeg tok bilen i delebytte på en annen bil, og vet egentlig ikke særlig mye om den, men den kjører veldig, veldig bra.


2002 modell, gått omlag 240 000km


Mangler heldigvis takluke, men har automat, er 7seter og har luftfjører bak.


Skinnseter


Bilen har en fin mørk blåfarge, usikker om det er Oslo bluesom .


Den er ganske hel og fin i karosseriet, men det er fortsatt en bil som er over 11 år gammel, men absolutt ikke så fin som min grå 1999 modell Jeg bedømmer den som pen, eller litt under middels pen.




Dekk etter avtale, har både etpar varianter gatedekk, etpar varianter offroadekk, og etpar varianter vinterdekk




Bilen er PKK godkjent forsommeren 2016, og er således godkjent i praksis nesten to år til, så her er det bare sette seg bak rattet.



Jeg vet ikke om noe særlig med mangler,utover litt hengslete eksosanlegg, og sånt småtjafs. BIlen kjører ekstremt bra, og virker ekstremt kompakt i skroget.



Ellers er den å anse som en helt kurant, og skapelig fin bruktbil. Ingen perle, men en helt OK bruksbil til prisen. Kjører bra, låter bra, og ser greit ut



Jeg ser for meg 60 000 for denne ?



DSC_0045.JPG6464917761179647448-account_id=0.jpg



Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfyllende opplysninger; bilen fikk utført følgende i 2015:



Nye bremser (calipere, carrier , skiver , klosser og bremseslanger)


Bremserør nye til pkk 2014.


Kjølerør til Servo/PAS under radiator


Nye hjullager foran


Ny MAF sensor


Ny dieseltrykkregulator


Nytt lager til viskosevifta


Ny "viftereim" og strammer


Olje/filter skift ved ca 235 000, motor, girkasser, differ



Bilen har nok gått veldig lite de senere år...


Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ Oppgraderte frontlys og lakkert frontfanger, ser jeg. Og lyst skinn. Følger hundegitteret med?

 

Er en D2a dette, 2003 registrert i 2002 ( sent )

Lyst skinn ja...

 

Hundegitter - tja, har du hund da ? Eller tenkte du ha kona baki der ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er en D2a dette, 2003 registrert i 2002 ( sent )

Lyst skinn ja...

 

Hundegitter - tja, har du hund da ? Eller tenkte du ha kona baki der ? :)

 

 

Større mulighet for at Andreas's kone ser muligheten for å ha kontroll på han bak i buret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Større mulighet for at Andreas's kone ser muligheten for å ha kontroll på han bak i buret.

 

Men hvem skal kjøre da? Hun vil jo ikke kjøre bilene mine.

 

Når man har hundegitter blir setene bakerst svigermorseter, så det er lurt å ha. (Greit med to, i tilfelle man er på andre bordsetting.)

Virker jo som om denne er veldig godt ivaretatt, da. Alt nødvendig er tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Henter denne igjen, siden ingen vil ha min grå manuelt girede D2, må jeg vurdere kvitte meg med denne i stedet. 2 D2 blir litt i overkant, selv for undertegnede.
Dekket som ble ødelagt, er bestillt, og kommer når tid som helst, så da er det på stell. Stripene i lakken får man med på kjøpet, og værre er det ikke.

Noen interesenter ? PM !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

P38 er nå blitt så driftstabil at jeg tror jeg er komt til konklusjonen at denne går etter ferien.

Har hatt den siden september, og egentlig ikke byttet så mye. Støtdempere bak, og bremseslange foran er vel det som er gått i stykker.


Bilen er både brukt og misbrukt, men virker egentlig ganske bra. Den har sine skraper og bulker som en bruks-LR gjerne får, men ingenting jeg kommer på er direkte ødelagt. Det piper litt i manifolden, men boltene ser ut være på plass.

 

Har den sedvanlige kassa med deler liggende, der er det både hevesett med lengre bremseslanger, EGR-blendekit, kit for å fjerne midtpotta, nye framdempere og sikkert også noe annet ræl.

 

Basert på dagens marked tipper jeg utropspris / forventning vil være rundt 50 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...