Gå til innhold

Øisteins RRC


Oistein

Anbefalte innlegg

Spørs om radiatoren får nok luft nå da :wacko:

IMG_0287.JPG

 

har ellers laga til feste til natokrok

IMG_0289.JPG

 

 

 

og fått shinet opp litt sankey hengeren min, som jeg snart tenkte å prøve å få skilt på.

 

IMG_0290.JPG

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Bilen står fortsatt delevis demontert. Blir nok å bestille oppgardert og overhalt girkasse og transfer fra UK. Gleder meg veldig til å få den på veien igjen ! HÅPER jeg kan klare det i sommer.

Leggger ut noen bilder fra rett før jeg begynte på ulyd jakten, som ballet seg til lengre tid en planlagt.

 

 

 

Screenshot-20190930-203611-com.facebook.katana.JPG

Screenshot-20190930-203543-com.facebook.katana.JPGScreenshot_20190930_203742_com.facebook.katana.JPGIMG-20190521-194616-2.JPG13144092538345524547.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, lafterolf skrev:

Fant du om om det var girkasse eller fordelingskassen som var defekt?

 

Neei, girkassa har jeg ikke fått makket meg til å plukke ned ennå.. men tok ned transfer i fjor..og etter å ha plukket den fra hverandre så så jeg ikke noe gale med den... Så nå er det bare å ha ork til å demontere girkassa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Da prøver jeg å prioritere å sette sammen bilen sånn den kan bli frakta til noen som kan det de driver med. Så håper å bruke vinteren på å sette det jeg har plukket av på igjen. Og til våren frakte den østover til et verksted for å overhale girkasse og transfer. Oooog eventuelt andre ting som trengs. Så mulig det blir sjans å få den på veien igjen løpet av våren. 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...