Gå til innhold

En P38A med 4.6...


Erik Iversen

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, JokerS30 skrev:

mangler bare at jeg gir opp også nå da, så er det snart Brage igjen som vil ta vare på disse vakre klenodiene....

 

Min blir dog ikke solgt, den blir gravd ned bak låven, under fullmåne med en hvitløksimpregnert gjerdestolpe banket gjennom motorblokka med slegge....;)

 

Kanskje kommer det en gærning og vil kjøpe din og.... :rolleyes:

Neida. Få skikk på døra di og tatt en par skritt tilbake noen dager så ser du etter hvert hvorfor du kjøpte bilen og fortsetter å bruke alle midler og tilgjengelig tid til å holde den i gang igjen. ^_^ 

 

 

 

for en stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Som du sier Erik, et kapittel er lukket. Men før du vet ordet av det så starter du på et nytt du ikke ante at ville komme. Slik er LR viruset, slår til når man minst venter det og det passer aldri. Men så er det fullt "bluss på lampa" igjen, og du står der i regnet og slapset med et passe salig glis og koser deg med "nok en LR/RR"!! Ikke engang vannrett drittvær kan ta fra oss gleden da. Slik er det her...akkurat nå. Og du kommer også dit...igjen, og igjen  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bilen fikk ny kupévifte, nye lambda, ny luftmassemåler, nytt luftfilter og masse andre deler ble slengt bak i bagasjerommet før den ble hentet i dag. 

Selvfølgelig har enda en spjeldmotor satt seg siden jeg sist var inne i dash'n, så boksymbolet fikk jeg ikke vekk. 

Luftmassemåleren fra Famous Four var bare tull. Holdt én dag før motoren ikke ville starte. (startet og stoppet etter ett sekund) Anbefales altså ikke. Men-men. 

Lykke til, til ny eier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...