Gå til innhold

Island 4x4


Neverluren

Anbefalte innlegg

Er også kjempefornøyd med Island 4x4

 

Eneste minus, er vel at de ikke har svart på mine mail, etpar ggr.

Men varene kommer alltid.

Og eg ringte dem sist jeg var i Leeds, veldig hyggelig på tlf. Fikk svar og hjelp med engang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Aldri prøvd de før, men la inn en bestilling nå nettopp.

 

Og venter fortsatt i spenning :D

Ingenting som tyder på at varene er sendt ennå, og ikke vil de svare når jeg etterspør leveringstid heller. Greit at ikke alt er på lager, men vet de ikke leveringstiden så kan de vel i det minste si dét da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit denne gangen også faktisk :)

Varene kom på 9dager fra bestilling, til de var på døra her i Tromsø. Og ikke alt var lagervare heller. Totalt 43kg/3kolli

Og Posten rota bort det ene her lokalt, det kom 4dager sener igjen. Heldigvis ikke noe som hastet

Men de har enda ikke besvart spørsmålet mitt på den ekstra delen jeg behøver... :(

 

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28kg fordelt på 2 kolli; leveringstid 4 dager (inkl weekend), fraktkostnad 30 pund. FEDEX ville ha 400ognoe for moms og jobben.

 

Paddocks nekter tilbakebetale til Entercard for varer de aldri har levert til meg (selv om de innrømmer at de aldri leverte varer), UPS har sendt til inkasso for andre gang kravet om gebyr og moms for samme pakken.

 

Jeg har fått pengene mine tilbake fra Entercard og UPS må pent gi seg de også; men dere kan jo gjette 1 gang hvor jeg vil handle neste gang...

 

 

 

Også god erfaring med LRdirect

Endret av GuttormG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke fra Island 4x4 for et par uker siden. Når jeg nå har fått moms regning fra FedEx er den på en god del for mye. Et par telefoner har avklart at dette skyldes at frakt ikke var nevnt som inkludert i papirene som fulgte med og da har dette blitt estimert for beregning av moms( og det har tydeligvis blitt dyrt). Må nå søke refusjon fra tollvesenet. Litt tungvint så det kan være greit å be Island 4x4 om å passe på at dette er nevnt i papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 2 kolli på 28 kg på vei fra Island 4x4 og delene har kommet frem mye raskere enn først oppgitt fra Island 4x4 som har hatt en relativt kjapp leveranse. Men jeg er ikke helt fornøyd med servicen. Dagen etter at bestillingen var lagt inn fikk jeg problemer med vindusviskerne på Defenderen min og antar at det er spiralvaireren som ikke er helt god lenger. Jeg sendte en mail til Island4x4 og spurte om det var mulig å legge inn bestilling på denne vaieren og få den lagt opp i den andre forsendelsen som fortsatt ikke var pakket for å unngå ekstra frakt og fortollingsgebyr. Det var ikke mulig ifølge Island4x4. Dette er heller ikke mulig hos Lrdirect. Det eneste som har vært villig til å gjøre den type servicen har vært Famous Four.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg bestillte nå en haug greier på søndag, og betalte selvsagt ASAP.

Nå er det dag 3, og ordren er fortsatt "processing ".

 

Så kanskje er ikke ISLAND4x4 nødvendigvis alltid bedre enn alle andre ?

Dette har aldri skjedd hverken hos FF eller andre jeg har bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...