Gå til innhold

EWS stenger for en stund


gautes

Anbefalte innlegg

Sakset fra siden hans:

 

August/september 2016 INFORMASJON FRA ERIK WINTHER-SØRENSEN IMPORT

Til alle mine kunder:

For ca. 3 år siden oppdaget min fastlege at jeg hadde en ulyd på hjertet. Dette viste seg å være en lekkasje i den indre hjerteklaffen. Den har blitt holdt under oppsikt, men har dessverre forverret seg.

Rikshospitalet anbefaler en operasjon, noe som vil gjøre meg helt frisk igjen. Jeg skal møte på Rikshospitalet fredag den 16. september 2016. Jeg holder derfor stengt f.o.m. torsdag 15. september og ca 4 uker fremover. Jeg håper dette ikke blir for problematisk for mine gode kunder og venner.

Mine faste vikarer vil være tilstede av og til. Hvilke dager det blir vil etter hvert bli lagt ut på min hjemmeside www.wint-imp.no

Hilsen Erik

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det vil være åpent hos Erik tirsdag 20. og torsdag 22. september fra kl. 11.00 til 17.00

Bjørn og jeg skal gjør vårt beste, men fint om dere kan ha litt tålmodighet med oss :-)

 

Så flott! Kan dere effektuere bestillinger pr. mail/skriftlig, eller er det personlig oppmøte som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...