Gå til innhold

Skogfelling og krav som kan pålegges skogeier.


SveinHa

Anbefalte innlegg

Joda, vi kjører en bil på utsiden når vi mener der er fare på færde men det er fordømt uforutsigbart vær her, og nødparkeringsplassen tilhører også en med samme etternavn som de fleste andre her (uten at det har vært noe problem da)...

 

De spiller ikke banjo men jeg kan levende forestille meg å stille med fluktstol og en sixpack når skogeieren kommer med motorsagen sin, tenker litt på scenen fra Orions Belte da bulldozeren skulle kjøres i land fra Sandy Hook på Grønland B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har litt av det samme hos oss; elendig grusvei som renner bort 2-3 ganger pr år; av 6-7 brukere er vi 2 som har tatt kostanden med å få på grus osv for å få skiten kjørbar for menneskebiler.

 

Jeg kommer ikke til å gjøre det en gang til, jeg har kun biler med god bakkeklaring og 4WD. Ferdig jobb

 

Ikke enkelt nå innavlsgraden er såpass at kattene prater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...