Gå til innhold

Girkasse, automat, 300 tdi


Matta

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed av verkstedet å også bestille:

Oilpipe EFR3239

Oilpipe EFR3240

Cooler EFR3228

 

Har ikke funnet dette i noen nettbutikk. Noen som vet hvem som har?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg byttet automatgirkasse og transferkasse ifjor høst. Bestilte girkasser fra Ashcroft og fikk dem levert til Norge og montert på verksted her hjemme.

Den nye girkassen var litt lunefull i begynnelsen, ville ikke gire opp før den hadde fått litt lunk, normalt kjøre 400 m (litt lenger hvis det var kaldt).

Nå har jeg som rutine at jeg jeg ruser motor rolig opp til 2500 rpm (med girkassen i P) før jeg kjører.

Så fort jeg er igang med å kjøre så er den nye kassen bedre og jeg merker også at transferkasse med annen utveksling passer bedre til mitt oppsett; hevet 2" og hjuldim 245-75-16.

 

Men totalprisen, med nye girkasser, andre nye deler, frakt, toll og arbeid så ble dyrere enn jeg forventet da jeg tok beslutningen om å gjennomføre girkassebyttet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...