Gå til innhold

Lei av plystring


corpusviridans

Anbefalte innlegg

Er etterhvert blitt lei av plystring fra eksos. Stått på programmet en stund, men det var dette med tid. Men i dag måtte den til pers.

Manifoil viste seg å være ganske buet, målte ikke men sikkert opp mot 1mm på hver ende. Fant fram den stasjonære båndsliperen og 80 korning. Mye sliping, men til slutt viste rettholt en plan manifoil.

Her har jeg nesten kommet i mål.

Den ene enden

IMG_0864.JPG

Og den andre

IMG_0865.JPG

Dette sponet var for ikke lenge siden en del av manifoil.

IMG_0867.JPG

Uovertruffent verktøy for å fjerne knekte bolter.

IMG_0868.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg på eit slikt fjernarverktøy sjølv men har aldri fått det til å fungere. Dvs, det fungerte endeleg ein gong og sidan har eg ikkje klart å fjerne skruen som vart fjerna.

Den sit enno fast på fjernedingsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt slikt boltutdragersett. Det fineste med det er borstyringen, slik at man i rimelig grad treffer midt i boltbiten som står fast. Selve utdragerne drar man litt for lett de skarpe kantene av, slik at de roterer i boltbiten, hvis den sitter godt. Man kan kutte litt av dem for videre bruk. Og man kan uansett dælje inn noe annet som sitter godt i hullet i bolten :) Ellers så slipejobben fin ut. Du må si fra om plystringen forsvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...