Gå til innhold

Wastgate krangler på tur


leiohel

Anbefalte innlegg

Da har jeg løsnet på det som er av ledninger rundt Ecu og kan ikke se noe tegn på skamfiling. Akkurat nå virker bilen normal. Alle verdier på Hawkaye er normale og jevnt turtall. Skal videre feilsøking bero til symptomer blir tydlige og da koble opp diagnosen igjen. Sett i ettertid så kommer gjerne symptomer når jeg har kjørt litt.

 

Loh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kjørt tom ihvertfall en tank og ikke et feilslag. Mistenker kabelbrudd i ledningsmatta til rød plugg. Jeg har lagt ledningene til denne uten knekken for å få den på Ecu. Koblet den på Hurricane boksen så når har ledningene en mer rett vei. Foreløpig funker det men irriterene og ikke finne en klar synder til problemene jeg hadde på ferie.

 

Skulle den bli sinnsyk igjen får dere beskjed.

 

Loh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Fant du ut tilslutt hva som var problemet? Opplever kangeroo gange på min d2 rundt 2500 omdr. Har lest igjennom posten her, men fant vel ikke noe direkte løsning annet en at du trodde det var kabelbrudd? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 3.8.2021 den 10.20, b3ntsen skrev:

Fant du ut tilslutt hva som var problemet? Opplever kangeroo gange på min d2 rundt 2500 omdr. Har lest igjennom posten her, men fant vel ikke noe direkte løsning annet en at du trodde det var kabelbrudd? :D

Gjør som lafterolf sier. Bare å bytte. Gjenganger feil de modulatorene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...