Gå til innhold

Baldrick Leadbottom 109" ex-mil


ØysteinJ

Anbefalte innlegg

Verktøyskap plassert, ryddet og klart :) Jobb + diverse har gjort at ting ikke er i noen særlig bevegelse her, men det begynner å prikke litt i fingrene nå. Noe mer bør skje om ikke lenge.
Balle. Bildet ble ikke rett. Bøtt bøtt it is da not only only..

IMG_02331.JPG

Endret av ØysteinJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 måneder senere...

Lenge siden sist jeg var her inne gitt :) Vinter, jobb og livet generelt har gjort at jeg ikke har viet Baldrick mange tankene på lang tid. Han har stått i fare for å bli solgt et par ganger også, grunnet trøbbel med andre biler. Når man i perioder også nærer sterk tvil til om man egentlig gidder å dille med bli, så holder det hardt innimellom. Men slikt går over, og nå har jeg begynt å tenke på han igjen i det minste. Planene står fast, og så fort det blir temperatur til det, skal jeg bli møkkete på hendene igjen :D Det hadde jo vært trivelig å kjøre på fisketur til sommeren. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Livet tikker og går, og lysten til å skru er så godt som fraværende. Per dags dato heller jeg 80% i favør av salg. Jeg har andre interesser og nødvendigheter jeg heller bruker tid og penger på, og jeg mistenker at jeg ikke kommer til å like å skru. Noe som er lite forenlig med Land Rover-drømmen:) Jeg forblir i tenkeboksen en liten stund til, og så dukker det kanskje opp en ex-mil i salgstråden etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Da er det bestemt. Baldrick kommer til salgs innen en uke. Litt trist, men man må innse realitetene. Jeg er ikke interessert nok til å bruke penger og tid på ex-mil. Såda får noen med større glød ta over☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle valg er enkle å ta. Håper han havner i gode hender. Dette er flotte veteranbiler:wub:

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke lyst merker jeg, men frem til nå har jeg ikke greid å prioritere doningen. Jeg har ikke fått noen respons på annonsen her inne ennå, men jeg legger ut på finn innen noen dager, så får vi se.

Får jeg ikke solgt, så får jeg heller ha den som et langtidsprosjekt. Det mangler ikke på idéer, og lr er fremdeles råtøfft:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Nok et år har gått, Baldrick står her og skriker etter oppmerksomhet og jeg greier ikke å finne motivasjon for å skru. Jeg innser nå at jeg nok betalte vel mye for den, og at et salg vil bety betydelig tap for min del. Men, jeg skriver det på kontoen for erfaringer og går videre med livet mitt:-) Jeg kommer til å forsøke å legge den ut for salg igjen, men om noen her leser dette og er interessert, så står dere først i køen. Ved å annonsere på finn opplevde jeg dessverre at det var for mange `glæpskæller` som ringte og stilte spørsmål som om det var en Toyota Avensis det var snakk om. Her inne vet jeg i det minste at eventuelle kjøpere vet hva det dreier seg om:)
Kom gjerne med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...