Gå til innhold

Prisnivå på serie-biler


ØysteinJ

Anbefalte innlegg

Hva er prisnivået på serie 3 88" og 109" sivil sammenlignet med en grei ex-mil 109"? Jeg har klart å skaffe meg et bilde av sånn omtrent hvor mye en ex-mil i akseptabel stand kan skaffes for, men har ikke sett noen sivile til salgs i Norge så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

109 i stasjonsvogn er ettertraktet vare.

 

Tja, lå 3 av de på finn i fjor sommer; den ene (ikke kjørbar pga oljelekksje)ble solgt i løpet av en helg, de to andre lå flere måneder. Prisene var helt på linje med en OK exmil-2500-35000

 

Og jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte en av de:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vurderar å selge min S3 88" . Om nokon blar opp 30.000,- skal eg vurdere det alvorlig. Må etter kvart bruke tida på Defenderen som eg prioriterer pga den har eg hatt sidan den var ny.

Endret av Odd Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein D3 på hand. Er i tenkeboksen.

Men for å presisere: Defenderen skal eg ha i maaaange år endå.

Er det en tråd på den Odd Arne? Naboen er interessert; )

Har ingen tråd. Bilen er pkk godkjent til mai neste år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Og nå er naboen på vei fra Møre til Sokna.

44 mil i seriebil er spenstig.

Han bor i Mosjøen, så turen i menneskebil over 60 mil ned til Møre først. Dama kjører menneskebil, og naboen i første turen med serie 3.

Det er mye veiarbeid mot Åndalsnes, så bærer færden ned Gudbrandsdalen, ned til Gjøvik, over til Roa, over til Jevnaker og Sokna.

Ønsker fin tur, og ser Dere en blå treer på vei er det nok et stort smil bak rattet, kryss fingrer og knock wood!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...