Gå til innhold

Signalhorn og vindusspylerpumpe


Panther2

Anbefalte innlegg

Det er egne sikringer på hver av de, ja... Sikringsboks på høyre side av girstanga på modellen du har? Sikring nr 11 på min bil for hornet. Ellers er kablene til hornet ganske utsatt bak grillen..

Spyler'n vet jeg ikke...men kanskje samme som viskerne? Går viskerne men det spyler ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk og mål om det er strøm på koblingene/kablene på selve tuta. Ledningene er tynne og elendige om det er de originale som er der. Hornet på min krever faktisk en slump rein strøm for å komme i gang..og før en liten brush-up klarte ikke ledningene å føre frem strøm nok til at det ble noe lyd av det.

 

Ellers er nr jeg nevnte fra plansjen som viser plasseringen av sikring. Ingen garanti for at det er heeelt sånn i bilen..for den er endret en del på gjennom tiden. Min altså...

Endret av Bonfire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sensasjon at to feil kan opptre samtidig. Sorry.. :unsure:

Uansett; litt jobb kan det fort bli, men fremgangsmåten er i prinsippet enkel nok: forsikre seg at komponenten faktisk virker (sett strøm direkte på tuta, pumpa eller hva det måtte være), finne og sjekke sikring, måle spenning og følge ledninger og lete etter brudd eller svakheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så lite.. :-)

Kjøp et horn med ordntli HONK i..

 

Jeg kjører med en nødløsning fra Biltema for lovlighetens skyld..men lyden er pinlig! Et litt døvt "piip.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...