Gå til innhold

Dynamostrammer


Tjomis

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har fått en smørbrøliste av reprasjoner som må gjennomføres på min Disco 3, 2006 modell.

 

Blant annet så inneholder denne dynamostrammer.

 

Er det noen som vet hvor denne ligger? hvordan denne ser ut? gjerne en beskrivelse over hvordan denne skiftes? og hvor jeg kan få tak i denne?

 

Takker for svar :).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk alternator replacement på sticky threads under maintanance på disco3.co.uk . Strammeren heiter aux belt tensioner og ligge nær dynamoen mot senter av maskinen og strammer multireima. Grei jobb,mest klur å få av vifta viss du ikkje har 36mm smal viftenøkkel og mothold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve jobben med å byte ut strammeren gjør du nedenfra på 15 min. Du må fjerne den minste/fremste beskytelsesplaten under radiatoren for å komme til. Eg har gjort det flere ganger, så begynner å bli drillet, så mulig du må legge inn 17 min. til jobben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...