Gå til innhold
LRforum

2019 Land Rover Defender – Rendering


Anbefalte innlegg

Ny bil, men klarte ikke å lage karosseriet bredt nok til hjulgangen de fikk tildelt.

Løsningen fant de i Indias gatemarked, og stolte klasket de på verdens styggeste skjermutbyggere, noe som i grunnen kledde fronten bra..

 

Forbaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Disse bakgårdsmekanikerne fra London lagde en bedre Bangla 4x4 med utgangspunkt i en Volvo 740 stasjonsvogn...

 

Skjønner ikke strategien til Land Rover med å slutte å produsere en modell 5 år før neste modell lanseres.

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

De klarer å lage RRV og RRS penere, da er dette bare tull iallefall ja :lol:
De får ikke solgt det som er på bildene der :lol: særlig at de skal ha den samme støtfangeren bak som ruster :lol:
Neste blir nok hel aluminium som de nye LR modellene har :)


Defenderen bør få seg bære bruer nå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Har blitt lei av å vente på ny Defender... En stor overgang å ha cruisekontroll, automatgir, gode seter, god plass bak rattet og skikkelig varmeapparat. Lurer litt på hva Tata/Land Rover driver med. Kommer den ene Range Roveren etter den andre mens de ikke greier å komme med en ny Defender.

 

98_1594028584.jpg

98_1841072475.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2017 den 19.15, Tom Rossing skrev:

Mulig jeg har spesiell smak, men jeg kan ikke si jeg synes denne er stygg. Det kan nok gjøres bedre, men jeg synes ikke den er stygg. ☺️

image.jpg

Har du sett på Pajero? Den er jo kliss lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...