Jump to content
LRforum

Recommended Posts

Ny bil, men klarte ikke å lage karosseriet bredt nok til hjulgangen de fikk tildelt.

Løsningen fant de i Indias gatemarked, og stolte klasket de på verdens styggeste skjermutbyggere, noe som i grunnen kledde fronten bra..

Forbaska.

Et smykke. Særlig bakfra hvor det ser ut som den deler hjulstørrelse med Renault Zoe...

Disse bakgårdsmekanikerne fra London lagde en bedre Bangla 4x4 med utgangspunkt i en Volvo 740 stasjonsvogn...

Skjønner ikke strategien til Land Rover med å slutte å produsere en modell 5 år før neste modell lanseres.

Edited by Peik
  • 10 months later...

De klarer å lage RRV og RRS penere, da er dette bare tull iallefall ja :lol:
De får ikke solgt det som er på bildene der :lol: særlig at de skal ha den samme støtfangeren bak som ruster :lol:
Neste blir nok hel aluminium som de nye LR modellene har :)

Defenderen bør få seg bære bruer nå også

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hmmm. Det var jo en heftig leveringstid. Likte gjennomgående åpning gjennom bilen. Her kan man tre en plankestabel tvers gjennom bilen.

• 4 weeks later...

Har blitt lei av å vente på ny Defender... En stor overgang å ha cruisekontroll, automatgir, gode seter, god plass bak rattet og skikkelig varmeapparat. Lurer litt på hva Tata/Land Rover driver med. Kommer den ene Range Roveren etter den andre mens de ikke greier å komme med en ny Defender.

98_1594028584.jpg

98_1841072475.jpg

På 5.8.2017 den 19.15, Tom Rossing skrev:

Mulig jeg har spesiell smak, men jeg kan ikke si jeg synes denne er stygg. Det kan nok gjøres bedre, men jeg synes ikke den er stygg. ☺️

image.jpg

Har du sett på Pajero? Den er jo kliss lik :)