Gå til innhold

Co2 flaske for sveis med regulator selges


JokerS30

Anbefalte innlegg

5kg Co2 flaske med ventil for tilkobling til standard gassventil.

Manometer medfølger - litt godt brukt ( ene klokka smadra, husker ikke hvem av dem ( høytrykk eller lavtrykk )

Perfekt for hobbymekkere som ikke vil ut med dyre flaskeleier til sine MIG / MAG sveiseapparater.
Siden eieflaske med MISON 18 eller tilsvarende blandgass koster en liten formue, er dette et meget godt alternativ.
5kg flaska er perfekt for å ha med seg

Flaska inneholder gass, husker ikke hvor mye og har ikke nøyaktig nok vekt. Alle som fyller CO2 brannslukkere kan fylle denne. Denne flaska kan fint fylles for omlag 500kr, avhengig av hvem som gjør det

Jeg bruker den på min KEMPPI, har testet med ESAB, MIGATRONIC, TELWIN og etpar andre MIG / MAG Sveisere, fungerer perfekt.

Sjekk om ditt apparat kan bruke ren CO2,

 

Jeg har gått over til Mision 18 blandgass.

 

Selges 2000kr for flaske og ventil samlet, eller bud om det er fler interessenter, eventuelt bytte i noe annet jeg har mer bruk for.

PM

50_-728110355.jpg

Bilde 095.jpg

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...