Gå til innhold

Delebilen..... Oddvars 2 dørs RR.


RR-CLASSIC

Anbefalte innlegg

Mener det var i 83 påbudet om belter bak kom.

Fra 1984 er det påbudt at nyregistrerte biler også skal ha bilbelter i baksetet, og fra 1985 er det bruksplikt. Sikring av barn i bil ble påbudt fra 1. jan. 1989.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 7 måneder senere...

Hmmm, jeg er ikke flink å oppdatere denne tråden nei. Men så har det ikke skjedd så mye heller tror jeg. Fikk nå kjørt ca 50 mil med den etter at jeg fikk skilt på den. Så gikk den i vinteropplag. Har fått puslet litt med den i det siste, nye plugger og pluggledninger. Stod forresten feil plugger i den( type korte) og halvparten av pluggledningene røk når jeg dro de av plugga.

Nå sviver den riktig så fint:). Ikveld bytta jeg til riktig olje på servostyringa, da jeg av en eller annen grunn fylte chf olje på den når jeg monterte. Håper det skal kurere den lille svettinga fra servosnekke.Bytta simring på snekka, men det henger en dråpe fra armen hele tida. Jojo, har en flaske med Omega lurium stående, kan jo prøve det og hvis nødvendig.

DSC_0116.JPGFinebilen

 

 

Og så måtte jeg jo ta meg en prøvetur etterpå da. Første gang på mange år at den bilen har vert ute på snyføre. Kjørte bare på lokale småveier i nabolaget, da den bilen aldri skal på veier som er saltet igjen.DSC_0115.JPG

DSC_0112.JPG

DSC_0113.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...